وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

غذایی که از بیماری ها پیشگیری می کند

غذایی که از بیماری ها پیشگیری می کند
پروبیوتیک‌های موجود در ماست نه تنها به تمیز کردن روده‌ها بلکه به عاری شدن معده شما از میکروب‌های بیماری‌زا کمک می‌کند. مطالعات نشان داده است، افرادی که از مواد حاوی این موجودات ذره بینی مفید در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند، کمتر از افرادی که از خوردن آنها امتناع می‌کنند بیمار می‌شوند، از این رو، اگر قبلا از این مواد میل نمی‌کردید بهتر است این نوع ماده غذایی را نیز در صبحانه، ناهار و یا حتی در یکی از خوراک مختصرتان بگنجانید.

شما حتی می‌توانید با اضافه کردن مقداری توت فرنگی به ماست، آن را خوش طعم‌تر کرده و ارزش غذایی‌‌اش را بالاتر ببرید. غذاهایی که از غلات کامل تهیه می‌شوند مانند جوی دوسر و جو نیز دارای فیبر هستند و به بهبود عملکرد آنتی‌بیوتیک‌ها کمک می‌کنند و به نوبه‌خود در تسریع التیام زخم‌ها مؤثر هستند.

 
می‌توانید از یک کاسه جوی دوسر پخته شده یا سالاد محتوی مقداری جوی پخته شده به‌عنوان صبحانه استفاده کنید. یک میوه تابستانی لذیذ نظیر هندوانه تنها برای تأمین قابل توجه آب بدن مفید نیست. هندوانه حاوی آنزیم گلوتاتیون است که می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن شما و دفع عفونت‌ها نیز کمک کند.

غذای دیگری که برای سلامت و تندرستی بدن سودمند است، کلم بروکلی نام دارد. کلم بروکلی نیز باعث تقویت دستگاه ایمنی بدن انسان می‌شود و ثابت شده است که با بیماری‌های سرطانی نیز مبارزه می‌کند. شما می‌توانید این سبزی را به غذاهای سرخ شده، سالادها یا حتی ماکارونی‌ها اضافه کنید.هنگامی که فرزندانتان به مدرسه باز می‌گردند، باید مدتی با کودکان دیگر در تماس باشند و با آنها در یک مکان مشترک به‌سر برند.

 
حالا زمان مناسبی است که شما برای تهیه غذایی سالم اقدام کنید؛ غذایی که نه تنها برای آنها خوب است بلکه می‌تواند باعث پیشگیری از بیمار شدنشان شود؛ بنابراین از مواد این غذاهای خوشمزه برای تهیه ناهار یا شام آنها استفاده کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.