وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی که با تغییر جنسیت رقیب سارکوزی شد !!

زنی که با تغییر جنسیت رقیب سارکوزی شد !!
روزنامه فرانسوی ۲۰ دقیقه، گزارش داده است که برای اولین بار در فرانسه یک حزب جدید تشکیل شده است با این هدف که یک کاندیدای تغییر جنسیت یافته را در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۲ شرکت دهد.
این حزب که از روز سه شنبه گذشته کار خود را آغاز کرده، نام "آینده – ۲۰۱۲ " را برای خود برگزیده و کاندیدای تغییر جنسیت داده‌اش برای انتخابات، خانم بریجیت گولدبرگ نام دارد. وی در مصاحبه با این روزنامه فرانسوی گفت که حزب آنها، حزب افراد تغییر جنسیت داده نیست اما نخستین حزب سیاسی است که یک چنین فردی رهبر آن است.

وی گفت: ما مدعی نمایندگی از همجنسگرایان، تغییر جنسیت یافتگان و دگرجنسگرایان نیستیم اما از ارزش‌های متعلق به این گروه‌ها الهام می‌گیریم.

گولدبرگ درباره برنامه‌های اقتصادی خود برای مردم فرانسه در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهوری این کشور گفت: ما برنامه‌های اقتصادی خود را بر دو محور قرار داده‌ایم که نخستین آنها افزایش صادرات محصولات فرانسوی و دوم افزایش مصرف داخلی است.

وی در پاسخ به این که موضع سیاسی حزب خود را چه می‌داند؟ گفت: چپ میانه رو. بریجیت گولدبرگ به منظور راه یافتن به رقابت‌های انتخاباتی می‌بایست ۵۰۰ امضا را برای تایید خود جمع کند.

وی در این باره اظهار داشت: ما برای جلب این ۵۰۰ امضا تلاش‌های گسترده‌ای انجام می‌دهیم. گلدبرگ همچنین در جواب به این سوال که در صورت کاندیداتوری و راه نیافتن به دور دوم، از آن پس حامی چه کسی خواهد بود؟ گفت: در حال حاضر ما فقط با قطعیت می‌دانیم که چه کسانی را نمی‌خواهیم وآنها کسانی نیستند به جز کاندیدای جبهه ملی متعلق به مارین لوپن و سارکوزی. برای ما بازی تنها میان جناح چپ و راست میانه رو ادامه پیدا خواهد کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره