وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین روش برای اصلاح صورت خانم ها

بهترین روش برای اصلاح صورت خانم ها
موی صورت در تقریباً همه خانم ها کم و بیش دیده می شود. اگر تعداد آنها کم، کرکی و بور هستند بهتر است که کاری به آنها نداشته و یا گاهی آنها را با ملایمت و رعایت اصول بهداشتی بند بیندازیم و یا با قیچی نوک تیز از روی پوست قیچی کنیم.
اگر تعداد آنها زیاد، مشکی و ضخیم هستند، بهترین راه مراجعه به متخصص پوست و مو و متخصص غدد داخلی و تعیین علت بروز و سپس درمان مناسب دارویی است و همزمان با درمان می توان از لیزر برای رفع دائمی آنها استفاده کرد.
 
استفاده از تیغ صورت تراشی راه بدی نیست و آسیبی هم به پوست وارد نمی کند ولی از نظر روانی و احساسی برای خانم ها مشکل است که اینکار را انجام دهند.
 
کرم های موبر (حتی موبر مخصوص پوست صورت) معمولاً باعث بروز واکنش های حساسیتی می شوند. اپی لیدی بدترین راه برای برداشتن موهای صورت است با وجود اینکه تبلیغات در مورد این وسیله بسیار زیاد، فریبنده و وسوسه آمیز می باشد.
در کل هر وسیله ای که موها را از روی پوست می کند (مثل بند انداختن، کرم موبر، اپی لیدیو موم و غیره) ممکن است موجب بروز جوش و التهاب پوست گردد و در دراز مدت تغییرات رنگدانه ای بصورت لک پوستی در محل بوجود می آورد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره