وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لاغر شدن با استفاده از ماساژ

لاغر شدن با استفاده از ماساژ
هنوز دور، دورِ کرم‌های لاغری است! دیگر باید روش‌های استفاده از آنها برای دستیابی به نتیجه را فرابگیرید. رمز و رازی در کار نیست: راه حلش استفاده از چند تکنیک ماساژ (توسط خود شخص) است. این تکنیک‌ها را نمی‌شناسید؟ ما به شما کمک می‌کنیم که این تکنیک‌ها را به اضافۀ چند توصیه یاد بگیرید.

سافژ (نت خوانی) ماساژ، اصطلاحی که هم زیباست و هم به خوبی منظور را می‌رساند. این واژه توسط ژیل آمسالم به کار برده شد؛ وی فیزیوتراپ و متخصص از بین بردن چربی‌های لنفاوی به شیوۀ دستی و همچنین مربی حرفه‌ای ماساژ در لابراتوارهایی مانند ویشی است.

 
«برای مبارزۀ موثر با سلولیت و حبس آب، استفاده از کرم‌های مخصوص و ماساژ اهمیت خاصی دارد. این اقدامات باعث نفوذ و جابه‌جایی واکنش دهنده‌های ضد آب می‌شود.» اما ماساژ به معنای ورز دادن در تمام جهات نیست. برای اینکه عمل جداسازی به خوبی انجام بگیرد، ضروری است که برخی اصول را بشناسید تا در این میان بدن تان قربانی نشود.

5 دقیقه زمان برای یک ماساژ ضد سلولیت
آیا فکر می‌کنید، ماساژ نیازمند صرف زمان زیادی است که احتمالاً شما هم نداریدش! نه، این طور نیست! بنابر توصیه‌های ژیل آمسالم، برای لاغر شدن توسط روش‌های در دسترس، به شما روش ماساژی توسط خودتان پیشنهاد می‌شود که شامل پنج حرکت ساده و سریع است و فقط 5 دقیقه زمان می‌برد. پس همین حالا دست به کار شوید!

انگشت‌ها را از هم باز کنید، پنج بار با فشار متوسط، فشار بیاورید و به آهستگی رها کنید.
به اندازۀ یک گردوی بزرگ، کرم بردارید و روی قسمت مورد نظر بگذارید، سپس در آن محل حرکات وسیع دورانی و شناوری را انجام دهید.

انگشت‌ها را کاملاً از هم باز کنید، نوک انگشت‌ها باید به شدت روی پوست فشار بیاورند، پنج بار انگشت‌ها را به شکل چنگک پایین بیاورید. با دو دست یک تا روی پوست ایجاد کنید، سپس این تا را مانند یک موج به جلو برانید و رهایش کنید. این تمرین را سه بار تکرار کنید.

با دو دست، یک دایرۀ بسته  روی قوزک پا بکشید. به آرامی این کار را در طول پا تا ران انجام دهید. 5 بار این حرکت را تکرار کنید.

در پایان، انگشت‌ها را اندکی از هم باز کنید، پنج بار با فشار متوسط، فشار بیاورید و به آهستگی رها کنید. این تمرین را هر روز، انجام دهید، چه بهتر که صبح یا شب باشد، این کار باعث جذب طبیعی بافت‌ها می‌شود.

زمانی بیشتر برای خودم
مجاب شدید که وقت بیشتری را به بدن و لاغری اختصاص دهید؟ پس بر روی حرکاتی که سُر نامیده می‌شوند، پافشاری کنید. انگشت‌های شست و دیگر انگشت‌‌ها را که از هم فاصله دارند، به کمک لبه یا ته دست‌تان، روی بدن سر دهید. این حرکت باعث ایجاد شیار در چندین خط بر روی بافت‌ها می‌شود، انگشت‌هایی که پوست را جمع می‌کنند، جذب بافت‌ها را ممکن می‌سازند.

توصیه می‌کنیم که از روش لمس کردن/ چرخاندن هم استفاده کنید، این روش که باعث به حرکت درآمدن و باز شدن توده‌های چربی در قشرهای عمیق پوست می‌شود، با آزاد کردن میکرو اتصال‌های بافتی و سفت کردن میکرو جریان‌ها (ی خون) به واسطۀ تحریک کردن شان، نرمی و انعطاف پوست را بهبود می‌بخشد.

 
در این حرکت، پوست به واسطۀ نیشگون کشیده می‌شود، و از طریق کشیده شدن به شکل یک تای پوستی تا بیشترین حدش بالا می‌آید. سپس این تا را در ناحیۀ تحت درمان با یک تای دیگر جانشین می‌کنیم. همین اول این قرار را با شما می‌گذاریم: واقعیت این است که این حرکت چندان خوشایند نیست، ولی نتیجه می‌دهند!

من راحت هستم
بعد از تمرین، باید استراحت کرد. زمانی که بدن به سمت لاغر شدن پیش می‌رود، باز کردن بافت‌های صورت برای تقویت کردن شان را فراموش نکنید. ژوئل پولن، مسئول دپارتمان زیبایی کاریتا، به ما توصیه می‌کند که هنگام ماساژ باید ملایمت داشته باشیم. وی می‌گوید: «کوبیدن شدید بافت‌ها از طریق مشت و مال دادن شان، نیشگون گرفتن و سیلی زدن را که من در برخی افراد مشاهده کرده ام، به کلی کنار بگذارید.»

 
او توصیه می‌کند که با انگشت انگشتری و انگشت بزرگتر، دایره‌هایی روی صورت تان بکشید، همزمان به آرامی تنفس کنید و این حرکت را تا قسمت‌هایی که مو روییده و تا کنار چشم‌ها، زیر پلک‌ها و زیر بینی ادامه دهید. ضمناً، ماساژ دادن گردن از بالا به پایین، تا سرسینه را از یاد نبرید. «همیشه خود را دوست بدارید». این برنامه، همیشه خوب جواب می‌دهد!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره