وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قهرمانی تیم فوتبال سپاهان و آقای گلی نوروزی

قهرمانی تیم فوتبال سپاهان و آقای گلی نوروزی
ایستگاه سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ایستگاه قهرمانی سپاهان اصفهان، وداع استیل آذین با لیگ برتر و رسیدن دوباره رضا نوروزی به صدر جدول گلزنان بود.
قهرمانی سپاهان و آقای گلی نوروزی

به گزارش مهر، هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که روز یکشنبه با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد، هفته قهرمانی سپاهان بود که با تساوی مقابل پرسپولیس 66 امتیازی شد و برای دومین سال پیاپی بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

در این هفته استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با نتایج مشابه 2 بر صفر به ترتیب مقابل ملوان بندرانزلی و نفت تهران به برتری رسیدند تا در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل دهم لیگ برتر، حضور خود در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان نماینده کشورمان قطعی کنند.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و تغییری در سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان به وجود نیاید، در فصل آینده سپاهان اصفهان، استقلال تهران و ذوب آهن ایران نمایندگان فوتبال کشورمان در این پیکارها خواهند بود.

در هفته‌ای که گذشت پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد و تراکتورسازی نیز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با نتیجه تساوی 2 بر 2 مقابل سایپای البرز متوقف شد تا این دو تیم همچنان با 55 و 54 امتیاز رده‌های چهارم و پنجم جدول را در اختیار داشته باشند.

فولاد خوزستان در یکی از پرگل ترین دیدار هفته شکست 5 بر 2 را به تیم پاس همدان تحمیل کرد اما همچنان رده ششم جدول را در اختیار دارد. فولاد خوزستان با این پیروزی 51 امتیازی شد اما پاس 35 امتیازی را با یک پله سقوط به رده سیزدهم جدول فرستاد.

مس کرمان هم این هفته دست به کار بزرگی زد و موفق شد در ورزشگاه شهید باهنر شکست 3 بر صفر را به تیم شاهین بوشهر تحمیل کند. این پیروزی گرچه موجبات صعود مس را فراهم نیاورد اما شاهین بوشهر 35 امتیازی را به رده دوازدهم جدول فرستاد، در منطقه‌ای که خطر سقوط به لیگ دسته اول به شدت این تیم را تهدید می کند.

ملوان بندرانزلی خوش شانس بود که با وجود باخت 2 بر صفر برابر استقلال همچنان در رده هشتم جدول باقی ماند، بالاتر از صنعت نفت آبادان و صبای قم که این هفته در قم بازی آنها به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

بدون شک شهرداری تبریز خوش بخت‌ترین تیم هفته سی و سوم لیگ برتر بود که توانست با پیروزی 6 بریک مقابل استیل آذین ضمن قطعی کردن سقوط این تیم پرستاره، خود در لیگ برتر ماندنی شود.

شاهین بوشهر و پاس همدان 35 امتیازی تاوان شکست‌های سنگین این هفته برابر مس کرمان و فولادخوزستان را با سقوط به رده های دوازدهم و سیزدهم جدول دادند و همسایه سایپا شدند که پاداش تساوی با تراکتورسازی را با صعود یک پله‌ای به رده چهاردهم جدول گرفت.

شهرداری تبریز با سه پله صعود در جدول بیشترین صعود را داشت و راه آهن شهرری با دو پله سقوط، بیشترین سقوط. این تیم به دنبال باخت یک بر صفر به پیکان قزوین به رده پانزدهم جدول و جمع فانوس بدستان نزدیک شد.

در حال حاضر نفت تهران، پیکان قزوین و استیل آذین فانوس بدستان جدول رده بندی هستند که از جمع آنها فانوس تیم پرستاره استیل آذین خاموش شده است!

نتایج کامل هفته سی و سوم لیگ برتر و جدول این رقابت‌ها به شرح زیر است:

صبای قم صفر – صنعت نفت آبادان صفر

سپاهان اصفهان صفر – پرسپولیس تهران صفر

نفت تهران صفر – ذوب آهن اصفهان 2
گل‌ها: مهدی رجب‌زاده (44) و سیدمحمد حسینی (88)

استقلال تهران 2 – ملوان بندرانزلی صفر
گل‌ها: آرش برهانی (31) و هوار ملامحمد (62)

تراکتورسازی تبریز 2 – سایپای البرز 2
گل‌ها: علی علیزاده (87) و محمد نصرتی (89) برای تراکتورسازی – امین منوچهری (30 – پنالتی) و کریم انصاری‌فرد (77) برای سایپای البرز

فولاد خوزستان 5 – پاس همدان 2
گل‌ها: رضا نوروزی (33، 55، 77، 86 و 3+90) برای فولاد – مقداد قباخلو (64) و هادی رمضانی (89) برای پاس

مس کرمان 3 – شاهین بوشهر صفر
گل‌ها: لوسیانو ادینهو (12 و 88) و قاسم دهنوی (89)

استیل آذین یک – شهرداری تبریز 6
گل‌ها: محمد غلامی (30) برای استیل آذین – رسول پیرزاد (15) و مهدی محمدی (18 – گل به خودی)، میثم بائو (60 و 89)، علی کریمی (72)، سعید دقیقی (85) برای شهرداری تبریز
اخراج: حسن اشجاری (62 – استیل آذین) و محمداسماعیل نظری (84 – استیل آذین)

پیکان قزوین یک – راه آهن شهرری صفر
گل: محسن ارزانی (42)

جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته سی و سوم به شرح زیر است:

1 – سپاهان اصفهان 66 امتیاز (قهرمان) – سهمیه لیگ قهرمانان آسیا
2 – استقلال تهران 62 امتیاز – سهمیه لیگ قهرمانان آسیا
3 – ذوب آهن اصفهان 60 امتیاز – سهمیه لیگ قهرمانان آسیا
4 – پرسپولیس تهران 55 امتیاز
5 – تراکتورسازی تبریز 54 امتیاز
6 – فولادخوزستان 51 امتیاز
7 – مس کرمان 51 امتیاز
8 – ملوان بندرانزلی 45 امتیاز
9 – صنعت نفت آبادان 42 امتیاز
10 – صبای قم 41 امتیاز
11 – شهرداری تبریز 37 امتیاز – سه پله صعود
12 – شاهین بوشهر 35 امتیاز – تفاضل گل 5- – یک پله سقوط
13 – پاس همدان 35 امتیاز – تفاضل گل 16- – یک پله سقوط
14 – سایپای البرز 34 امتیاز – تفاضل گل 6- – یک پله صعود
15 – راه آهن شهرری 34 امتیاز – تفاضل گل 10- – دو پله سقوط
16 – نفت تهران 33 امتیاز – تفاضل گل 7-
17 – پیکان قزوین 33 امتیاز – تفاضل گل 18-
18 – استیل آذین 28 امتیاز – (سقوط به دسته اول)

نوروزی از مدعیان آقای گلی سبقت گرفت

در هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌‎های کشور 26 گل از خط دروازه‌ها گذشت که میانگین 2.8 گل برای هر مسابقه است. در این هفته سه بازیکن بیش از یک گل به ثمر رساندند که در این بین رضا نوروزی، مهاجم فولادخوزستان با پنج گلی که در دیدار با پاس همدان به ثمر رساند، 23 گله شد تا پیشتاز جدول گلزنان شود.

جدول گلزنان مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

23 گل: رضا نوروزی (فولاد خوزستان)

21 گل: ادینهو (مس کرمان)

18 گل: ابراهیم توره (سپاهان اصفهان)

17 گل: کریم انصاری‌فرد (سایپای البرز)

13 گل: سید محمد حسینی (ذوب آهن اصفهان) و سعید دقیقی (شهرداری تبریز)

12 گل: مهرداد اولادی (ملوان بندرانزلی)، روح الله عرب (صنعت نفت آبادان) و آرش برهانی (استقلال تهران)

11 گل: آرش افشین (فولاد خوزستان)

9 گل: محمد غلامی و سیاوش اکبرپور (استیل آذین تهران)، ژودیفلی فریرا (نفت تهران)، فرهاد مجیدی (استقلال تهران)، علی علیزاده (تراکتورسازی تبریز) و محمد نوری (پرسپولیس تهران)

8 گل: میلاد میداودی و سیدمهدی سیدصالحی (استقلال تهران)، عباس محمدرضایی (سایپای البرز)، فرهاد خیرخواه (پاس همدان)، جاسم کرار (تراکتورسازی تبریز)، محمد غلامی (استیل آذین)، میثم بائو (شهرداری تبریز) و محسن بیاتی نیا (صبای قم)

7 گل: علیرضا عباسفرد و جهانگیر عسگری (پیکان قزوین)، محمد نزهتی (ملوان بندرانزلی)، علی کریمی (شهرداری تبریز)، هادی نوروزی (پرسپولیس)، مهدی رجب‌زاده (ذوب آهن اصفهان) و میلوراد یانوش (سپاهان اصفهان)

6 گل: امیر محبی (پاس همدان)، پژمان نوری (ملوان بندرانزلی)، ایمان رزاقی‌راد (راه آهن شهرری) و فرزاد حاتمی (صبای قم)

5 گل: علی ممبینی، رسول نویدکیا و امید شریفی نسب (صنعت نفت آبادان)، امین متوسل‌زاده و بهادر عبدی (راه آهن شهرری)، ایمان حیدری و عباس پورخسروانی (شاهین بوشهر)، جلال رافخایی و محمدرضا خلعتبری (ذوب آهن اصفهان)، اشپیتیم آرفی و غلامرضا رضایی (پرسپولیس تهران)، کارلوس ادواردو (شهرداری تبریز)، محمد نصرتی (تراکتورسازی تبریز) و احمد حسن‌زاده (مس کرمان)

4 گل: محسن بنگر، احمد جمشیدیان و رضا عنایتی (سپاهان اصفهان)، باکاری دیاکیته، بختیار رحمانی و سیامک سرلک (فولادخوزستان)، محمدحسن ابراهیمی و مسعود ابراهیم‌زاده (تراکتورسازی تبریز)، محمد قاضی و ایگور کاسترو (ذوب آهن اصفهان)، فرزاد آشوبی (استقلال تهران)، محسن بیات و هادی اصغری (صبای قم)، امیر میربزرگی (پیکان قزوین)، میلاد زنیدپور (استیل آذین تهران)، خوزه نارسیسو (نفت تهران)، امیرحسین فشنگچی (پرسپولیس) و ابراهیم صادقی (سایپای البرز)

3 گل: هادی عقیلی (سپاهان اصفهان)، مجید خدابنده لو (پیکان قزوین)، رودریگو لوپز (راه آهن شهرری)، شهرام گودرزی (شهرداری تبریز)، حمید کاظمی (پاس همدان)، سپهر حیدری (پرسپولیس)، فرشید طالبی (ذوب آهن اصفهان)، لئون پاچاجیان (صنعت نفت آبادان)، عماد محمدرضا (شاهین بوشهر)، امین منوچهری (سایپای البرز) و علیرضا میرشفیعیان (صبای قم)

جدول گلزنان خارجی لیگ برتر به شرح زیر است:

21 گل: ادینهو (مس کرمان)

18 گل: ابراهیم توره (سپاهان اصفهان)

9 گل: ژودیفلی فریرا (نفت تهران)

7 گل: میلوراد یانوش (سپاهان اصفهان) و جاسم کرار (تراکتورسازی تبریز)

5 گل: کارلوس ادواردو (شهرداری تبریز) و اشپیتیم آرفی (پرسپولیس)

4 گل: ایگور کاسترو (ذوب آهن اصفهان)، خوزه نارسیسو (نفت تهران) و باکاری دیاکیته (فولاد خوزستان)

3 گل: رودریگو لوپز (راه آهن شهرری)، عماد محمدرضا (شاهین بوشهر) و لئون پاچاجیان (صنعت نفت آبادان)

2 گل: الونگ الونگ و صالح صدیر (پیکان قزوین)، ایوان پتروویچ (شاهین بوشهر)، اکمل هولماتوف (پاس همدان)، هوار ملامحمد (استقلال تهران)، لئوناردو پیمنتا (تراکتورسازی تبریز) و آندره رینالدو (فولادخوزستان)

یک گل: خلدون ابراهیم و ادر داسیلوا (نفت تهران)، محمود آمنه و ریکاردو دی سوزا (راه آهن شهرری)، زلاتان هارسونی و جونیور تورتا (پیکان قزوین)، فابیو جانواریو (سپاهان اصفهان)، پائولو زالترون (مس کرمان)، آرتور یدگاریان (پاس همدان)، مارسیو رودریگوئز (شهرداری تبریز)، تیاگو فراگو (پرسپولیس) و لک چیرا (شاهین بوشهر)

برنامه دیدارهای هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

جمعه – 30/2/1390

سایپای البرز- سپاهان اصفهان، ساعت 18، ورزشگاه انقلاب کرج
ذوب آهن اصفهان – استیل آذین تهران، ساعت 18، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
پاس همدان – استقلال تهران، ساعت 18، ورزشگاه قدس همدان
صنعت نفت آبادان – تراکتورسازی تبریز، ساعت 18، ورزشگاه تختی آبادان
پرسپولیس تهران – پیکان قزوین، ساعت 18، ورزشگاه آزادی تهران
شهرداری تبریز – فولاد خوزستان، ساعت 18، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
راه آهن شهرری – مس کرمان، ساعت 18، ورزشگاه اکباتان تهران
شاهین بوشهر – نفت تهران، ساعت 18، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
ملوان بندرانزلی – صبای قم، ساعت 18، ورزشگاه تختی بندرانزلی