وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به نظر شما بچه ناف تهرون کیه ؟ (طنز)

به نظر شما بچه ناف تهرون کیه ؟ (طنز)
انسان های زیادی وجود دارن که ادعا می کنن بچه ناف تهرونن، ولی هنوز هیچ کس دقیقن نمی دونه ناف تهرون کجاست و این نقطه همچنان نا معلوم مونده. توی این پستم قصد دارم با موشکافی دقیق، ناف تهرون رو مشخص کنم و بررسی کنم که چه کسایی واقعن بچه ناف تهرونن!
 

اگه نقشه ی تهران رو 90 درجه در جهت عقربه های ساعت بچرخونیم و با دقت نگاش کنیم می بینیم که شبیه بدن یه خانم با حجاب می شه که خیلی راحت قابل تشخیصه! اگه نمی تونید تشخیص بدید من برای راحتیتون این کارو کردم که می تونید ببینید:

 
به نظر شما بچه ناف تهرون کیه ؟ (طنز)

حالا که متوجه شدید تهران شبیه بدن یه انسانه بهتره بریم سراغ ناف این انسان! همونجور که در تصویرم مشاهده می کنید ناف تهران دقیقن مشخص شده و اونجا هم جایی نیست جز میدون ولیعصر! و باید گفت که بلاخره تونستیم ناف تهرون رو پیدا کنیم!
 
جایی که هزاران سال بود کشف نشده باقی مونده بود، همون میدون ولیعصره و کسایی که ادعا می کنن بچه ناف تهرونن باید اصلیتشون مال اینجا باشه! حالا می ریم از مردم اون قسمت می پرسیم تا بفهمیم دقیقن چه کسی بچه ناف تهرونه و این فرد رو پیدا کنیم!

یک آقای پیری اینجا زندگی می کنه که اول از ایشون می پرسیم:

ببخشید شما بچه اینجایید؟

– ها بله، من اینجا بودیم ها!

یعنی اصلیتتون مال اینجاست؟

– نه والا! ما اصلیتمون تبریزیه ها … الان 20 ساله که اینجا بودیم.

ببخشید وقتتون رو گرفتم … !

ایشون که بچه ناف تهرون نبودن، ولی یه خانم خیلی با کلاسی رو می بینیم که دارن سوار بنزشون می شن، از ایشون می ریم می پرسیم …

ببخشید خانم شما بچه اینجایید؟

– سلام … بله من بچه اینجام

ینی اصلیتتون مال اینجاست؟

– بله ما تهرانی هستیم

وای باورم نمی شه! هیچ می دونستید شما بچه ناف تهرونید؟

– ایـــش … ناف تهرون! واه ینی اینجا ناف تهرونه؟

بله

– راستش به کسی نگید ها. ما داهاتیم! بابام گاو و گوسفندامون رو فروخته بعد باهاش اینجا خونه و ماشین گرفتیم. فقط ما آبرو داریم به کسی نگید ها …

بله ! خیالتون راحت باشه به کسی نمی گم! مرسی …

ایشون هم که بچه ناف تهرون نبودن ! بهتره بریم از اون آقای کت شلوار شیکه بپرسیم.

آقا شما بچه اینجایید؟

– بله، خجالت بکشید قربان بنده در زعفرانیه زندگی می کنم!

بله! ببخشید!

شاید اون مغازه داره بدونه کی بچه اینجاست و بهتره بریم از اون بپرسیم.

سلام. ببخشید شما بچه اینجایید؟

– نخیر جانم، من بچه تهرانپارسم مغازم اینجاست فقط!

شما نمی دونید کی بچه اینجاست؟ یعنی اصلیتش مال همینجا باشه.

– اینجا اصلیت هیچ کس دقیقن مال همینجا نیست! بیشتر کسایی که اینجاین یا مهاجرن یا بچه جاهای دیگه هستن … کسی رو نمی شناسم که اصلیتش مال اینجا باشه!

بله، ممنون.

همونطور که دیدید دقیقن هیچ کس پیدا نشد که بچه ناف تهرون باشه و ما هر چی گشتیم فرد مورد نظر رو یافت نکردیم! پس نتیجه می گیریم دقیقن کسی وجود نداره که بچه ناف تهرون باشه و ناف تهرون خالی از انسانهای اصیله! خلاصه اینکه امروز تونستم ناف تهرون رو پیدا کنم و به پرسش های زیادی که دربارش توی ذهن همه وجود داشت جواب بدم!

از امروز اگه کسی ادعا کرد که بچه ناف تهرونه اول از همه مطمئن بشید اصلیتش مال میدون ولیعصره و بعد حرفش رو جدی بگیرید! توجه کنید که باید بچه خود میدون باشه ها، چون خیابونا و کوچه های اطرافش خارج از ناف قرار گرفته!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره