وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودسوزی دختری جوان مقابل چشمان نامزدش

خودسوزی دختری جوان مقابل چشمان نامزدش
دختر جوان وقتی متوجه ارتباط پنهانی نامزدش با دختری غریبه شد، مقابل چشمان مرد جوان، خودسوزی كرد و جان باخت.
به گزارش «جام جم»، این موضوع پس از آن فاش شد كه روز چهارشنبه گذشته مردی در تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی برای نجات جان دختر و پسری جوان كه در بوستانی نزدیك بلوار حدادی كرج در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند، كمك خواست.
در پی این تماس، ماموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه به مهار آتش پرداختند و ۲ مصدوم حادثه را به بیمارستان منتقل كردند. تلاش پزشكان برای نجات آن ۲ ادامه داشت، تا این كه روز بعد دختر جوان بر اثر شدت جراحات جان باخت ولی مرد جوان زنده ماند.
با تشكیل پرونده ای در این زمینه و شروع تحقیقات ماموران كلانتری ۱۷ مهرویلا، جسد دختر جوان به پزشكی قانونی منتقل شد و مرد مصدوم مورد تحقیق قرار گرفت.
مرد جوان به پلیس گفت: دختر فوت شده نامزدم بود و می خواستیم تا چند ماه دیگر زندگی مشتركمان را شروع كنیم، اما از یك ماه پیش من و نامزدم بر سر مسائلی، دچار اختلاف شدیم.
در این میان به طور اتفاقی در یكی از بوستان ها با دختری جوان آشنا شدم و این ارتباط ادامه داشت تا این كه نامزدم متوجه ماجرا شد و از من خواست او را فراموش كنم.
وی اضافه كرد: من آنقدر شیفته آن دختر شده بودم كه حرف های نامزدم در من اثر نمی كرد و او چند بار تهدید كرد در صورت ادامه ارتباط با دختر غریبه، خودكشی می كند ولی حرف هایش را باور نكردم.
مرد جوان ادامه داد: روز حادثه نامزدم در تماس تلفنی، از من خواست در بوستان محله مان به دیدن او بروم. پس از ملاقات، او حرف های قبلی اش را تكرار كرد و با عصبانیت از كیفش یك بطری بنزین و كبریت درآورد و مقابل چشمانم خودسوزی كرد. برای نجات او دست به كار شدم كه شعله های آتش مرا هم در میان گرفت.
وی یادآور شد: مرگ نامزدم تقصیر من بود. من با برقراری ارتباط پنهانی با دختری غریبه، باعث مرگ او شدم.
البته گمان نمی كردم او تهدیدهایش را عملی كند. عذاب وجدان یك لحظه رهایم نمی كند.
بنابراین گزارش، تحقیقات تكمیلی در این زمینه ادامه دارد.