وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زورگیری های شبانه زنی معتاد

زورگیری های شبانه زنی معتاد
زن جوانی که به مواد مخدر اعتیاد داشت هنگام اخاذی و زورگیر از یک راننده خودرو با هوشیاری ماموران یگان امداد شهرستان ورامین استان تهران دستگیر شد.

«سرهنگ مهدی یارندی» معاون اجتماعی استان تهران و البرز گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان ورامین ساعت 2 بامداد در یکی از خیابان‌های این شهرستان در حال گشت زنی بودند که متوجه حرکات مشکوک یک دستگاه خودرو سواری می‌شوند بنابراین اقدام به تعقیب خودرو کرده و پس از نزدیک شدن به آن دستور ایست می‌دهند اما راننده خودرو به فرمان ایست پلیس توجه نکرده و با افزایش سرعت خود به سمت بیابان‌های اطراف متواری می‌شود.

یارندی افزود: در یک عملیات تعقیب و گریز 20 دقیقه‌یی ماموران موفق می‌شوند خودرو مذکور را به همراه یک نفر سرنشین خانم دستگیر کنند.

معاون اجتماعی استان تهران و البرز با اشاره به اینکه پس از دستگیری 2 سرنشین خودرو مشخص شد که زن داخل خودرو قصد داشته با تهدید چاقو اموال قیمتی و خودرو راننده را به سرقت ببرد افزود: با اعترافات زن دستگیر شده مشخص شد که وی به مواد مخدر اعتیاد دارد و برای تهیه هزینه مواد مخدر در نیمه‌های شب با پرسه زدن در خیابان‌ها خودروهایی را که فاقد سرنشین بوده و راننده آن تنها است را شناسایی و سپس با ادعای اینکه بیمار است و باید سریعا به بیمارستان منتقل شود سوار خودرو شده و در یک فرصت مناسب به وسیله چاقوی بزرگی که به همراه داشته راننده را تهدید و اموال قیمتی و وجوه نقد آنها را به سرقت می‌برده است.

سرهنگ یارندی اظهار داشت: در روز حادثه نیز زن اخاذ قصد داشته تا با تهدید چاقو اموال و خودروی راننده را به سرقت ببرد که با مقاومت راننده مواجه می‌شود و در همین حین ماموران یگان امداد با مشاهده حرکت مارپیچ خودرو به آن مشکوک و خودرو را تحت تعقیب قرار می‌دهند.

گفتنی است، متهم دستگیر شده که دارای چندین فقره خفت‌گیری و اخاذی با روش مشابه و نزاع و درگیری با رانندگان است با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

معاون اجتماعی استان تهران و البرز در هشدار به شهروندان توصیه کرد: رانندگان خودروهای سواری از سوار کردن افراد مشکوک بویژه در نیمه‌های شب خودداری کنند.