وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

10 راه بسیار مفید برای روشن تر کردن پوست

10 راه بسیار مفید برای روشن تر کردن پوست
همیشه لازم نیست برای سفیدتر شدن پول زیادی را صرف خرید كرم های سفیدكننده آرایشی كنید. به این توصیه ها عمل كنید تا به طور طبیعی كمی سفیدتر شوید.
1. زیاد زیر نور آفتاب نروید تا جایی كه می توانید از نور آفتاب دوری كنید. این كار باعث می شود دچار پیری زودرس و سرطان پوست نشوید. اگر به ساحل می روید گذاشتن كلاه را فراموش نكنید و لباس آستین دار به تن كنید. نور آفتاب می تواند سبب سوختگی پوست و رنگ تیره آن شود.
 
2. از پوسستان محافظت كنید همیشه قبل از خروج از منزل كرم ضدآفتاب با پایه اكسیدزنیك استفاده كنید. لازم است 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن از خانه این كار را انجام دهید .
 
3. رژیم غنی از فیبر انتخاب كنید جالب است بدانید اكثر مشكلات پوستی و حتی تیرگی آن به دلیل مشكلات گوارشی است. تغذیه سالم ضامن سلامت عمومی بدن است. سعی كنید میوه، سبزی و حبوبات كامل بیشتری مصرف كنید.
 
4. از دشمنان پوست دوری كنید استرس، كم خوابی، قهوه، الكل، سیگار و… دشمنان پوست شما هستند.
 
5. صابون استفاده نكنید تركیبات آلكالین موجود در صابون می تواند لایه اسیدی طبیعی پوست را از بین برده و آن را در برابر دشمنان آسیب پذیر كند به جای صابون از یك پاك كننده آرایشی ملایم استفاده كنید.
 
6. به پوستتان روزانه آب برسانید مرطوب نگجه داشتن پوست جلوی خشك شدن پوست را می گیرد، اجازه نمی دهد روی پوست چین و چروك بیفتد و با پركردن سلول ها از آب پوستی نرم و صاف برایتان به ارمغان می آورد.
 
7. روزانه 7 لیوان آب بنوشید 15 درصد پوست آب است. در برخی شرایط آب پوست به سرعت تبخیر می شود. پس برای جایگزین كردن آب روزانه 7 لیوان آب بنوشید.
 
8. اجازه بدهید پوسستان نفس بكشد پوستتان را به طور عمیق پاكسازی كنید و بعد از آن نه كرم مرطوب كننده و نه آرایشی استفاده كنید. بهتر است بعد از یك حمام آب گرم پاكسازی را انجام دهید .
 
9. ماسك میوه بزنید به طور متناوب از ماسك میوه استفاده كنید. اسیدها و آنزیم های موجود در میوه ها به برداشته شدن پوست مرده، كاهش لك ها و روشن شدن پوست كمك می كند. لازم نیست ماسك آماده بخرید. می توانید از انواع میوه ها در خانه ماسك تهیه كنید.
 
10. ورزش كنید داشتن یك فعالیت فیزیكی مداوم برای پوست ضروری است و آن را روی فرم نگه می دارد. ورزشی را كه دوست دراید انتخاب و هر روز ساعاتی را به آن بپردازید.گردآوری:سایت یک در یک

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره