وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گزارش بی‌بی‌س ‌از بهشت‌ همجنس ‌بازان ‌‌ایرانی

گزارش بی‌بی‌س ‌از بهشت‌ همجنس ‌بازان ‌‌ایرانی
به گزارش مشرق، دو جنسه ها نه، بلکه همجنسبازان روزی را مقرر کرده اند که تابوی همجنسبازی را در جامعه بشکنند و فرهنگ جامعه اطراف خود را در تمامی جهان، در سطحی تنزل دهند که به نام جامعه آزاد؛ نگاه سنگین مردم را از روی خود بردارند. اسمش را هم گذاشته اند " ‌روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی ".

حالا بی بی سی فارسی دست به کار شده تا رپرتاژ و تبلیغاتی را برای آزاد بودن و بی پروایی همجنسبازان ایرانی مقیم لندن پخش کند و لندن را با صراحتی تمام " بهشت همجنسبازان ایرانی" معرفی کند. گزارشگر بی بی سی وقیحانه می گوید "برای همجنس گراها، لندن در مقایسه با تهران بهشت است. "

بی بی سی فارسی در مصاحبه ای با فردی از همجنسبازان ایرانی در یکی از پارک های تهران، عنوان می کند که همجنسبازان ایران سختی های بسیاری را در ایران متحمل می شوند، که البته این سختی ها نه بابت پیگردهای قضایی و پلیسی بلکه برای سنگینی نگاه و حرف های مردم است که به آنها می زنند.

 
فرد همجنسگرا نیز در این مصاحبه به خاطر اینکه مردم ایران آنها را تحمل نمی کنند، وقیحانه می گوید " در ایران اصلا ما فرهنگ نداریم!" و تاکید می کند که در لندن بسیار راحت است و آرامش خاصی دارد!

هدف بی بی سی فارسی نیز هم راستا با هدف " ‌روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی " است؛ قباحت زدایی و عادی سازی همجنسگرایی در چشم مردم جهان. باید توجه داشت که فلسفه اختصاص چنین روزی برای زدودن هراسی است که در دل همجنسگراها در سراسر جهان وجود دارد.

 
البته این هراس، ترس از تهدید مرگ نیست بلکه هراس از تابوی همجنسبازی است. بنابراین نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای جهان، اکثریت مردم تحمل پذیرش نسل بازمانده از قوم لوط را ندارند.