وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محبوبیت جالب الاغ عراقی در کشور آمریکا

محبوبیت جالب الاغ عراقی در کشور آمریکا
الاغ عراقی محبوب امریکائی ها شده است.
به گزارش واحد مرکزی خبر، روزنامه لس انجلس تایمز نوشت: بسیاری از امریکایی ها هر روز در صفحه تویتر وضع یک راس الاغ عراقی که نیروهای نظامی امریکا از عراق آن را به امریکا انتقال داده اند و هم اکنون تحت مراقبت های ویژه قرار دارد، پیگیری می کنند.
گروهی از طرفداران حیوانات امریکا در تلاشی ۳۷ روزه موفق شدند این حیوان را که اسموک نامیده می شود از استان انبار عراق به ترکیه و از آن جا به امریکا منتقل کنند.
این الاغ ۳ سال پیش به یکی از مقرهای نیروهای امریکایی بنام "تقدم" در استان الانبار وارد شد و مورد توجه نیروهای امریکایی قرار گرفت.
در سال ۲۰۰۹ زمانی که نیروهای امریکایی از این مقر خارج شدند، این الاغ را به یکی از شیوخ عراقی در منطقه سپردند تا از آن مراقبت کند اما ژنرال جان فولسام امریکایی که در زمان حضور در پایگاه "تقدم" در فلوجه الانبار این الاغ را دوست داشت، بعد از بازنشستگی نمی توانست خاطراتش را با اسموک فراموش کند.
فولسام که پایه گذار گروهی برای حمایت از خانواده های نظامیان و نظامیان مجروح است، تصمیم گرفت به هر شکلی این الاغ را به امریکا منتقل کند اما زمانی که به شیخ عراقی مراجعه کرد شیخ عراقی گفت برای تحویل این الاغ که دیگر معروف شده بود، ۳۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد. البته شیخ عراقی بعدها از این خواسته خود منصرف شد.
اسموک برای مسافرت ۷ هزار مایلی خود از عراق به امریکا موانع مختلفی مانند آزمایشات پزشکی و مقررات اداری را پشت سر گذاشت و هفته گذشته به امریکا رسید.
یکی از روانشناسان ارتش امریکا برای آن که انتقال الاغ عراقی را به امریکا توجیه کند، در گزارشی ۶ صفحه ای تاثیر انتقال آن را در بهبود وضع مجروحان جنگی تدوین و به مقامات نظامی تسلیم کرد.