وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مایكروسافت؛ عرضه آنتی‌ویروس رایگان

مایكروسافت برای رونمایی سرویس آنتی‌ویروس رایگانی برای رایانه‌های شخصی آماده می‌شود كه با محصولات سیمانتك و مكافی به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، طبق اعلام مایكروسافت، آنتی‌ویروس مورو ویژگی‌های اساسی برای مبارزه با مجموعه گسترده‌ای از ویروس‌ها داشته و در برابر انواع مختلفی از نرم‌افزار مخرب از جمله ویروس، جاسوس‌افزار، روت كیت و تروژان محافظت فراهم می‌كند و با محصولات ارزان قیمت سیمانتك و مكافی برای مصرف‌كنندگان عادی كه در حدود 40 دلار در سال هزینه دارند، برابری می‌كند.

به گفته سخنگوی مایكروسافت، این شركت نرم‌افزاری در حال حاضر مشغول آزمایش نسخه اولیه این نرم‌افزار در داخل شركت است و به‌زودی نسخه‌ آزمایشی بتای این محصول را از طریق وب سایتش عرضه می‌كند.

این سرویس رایگان كه برگرفته از ساحل موروی سائوپولوی برزیل، مورو نام گرفته، نگرانی‌هایی را در مورد لطمه دیدن فروش محصولات سیمانتك و مكافی برانگیخته است. محصولات این شركت‌ها با حفاظت از رایانه‌های ویندوز در برابر هكرها سالانه میلیاردها دلار نصیب سازندگانشان می‌كنند.

محصولات پرفروش این دو شركت امنیتی مجموعه‌های امنیتی هستند كه با ویژگی‌هایی از جمله رمزنگاری، فایروال، محافظت كلمه عبور و پشتیبانی داده عرضه می‌شوند.

مایكروسافت سه سال قبل با محصول تجاری Live OneCare وارد بازار محصولات امنیتی شد اما در ماه نوامبر اعلام كرد این مجموعه نرم‌افزاری را جمع كرده و سرویس‌ رایگان مورو را در پایان سال 2009 راه‌اندازی می‌كند.
 
 
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره