وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

امان از دست این تزئینات پر درد سر زیبایی

امان از دست این تزئینات پر درد سر زیبایی
امروزه سوراخ کردن بخش هایی از بدن به منظور آویزان کردن زینت آلات در مردان و زنان رایج شده است. بخش های زیادی از بدن قابل سوراخ شدن می باشد و مشکل خاصی نیز پیش نمی آید. شایع ترین نقطه ، نرمه گوش می باشد که برای نصب گوشواره انجام می شود و بدون بروز هیچ مشکلی بخش سوراخ شده ترمیم می شود.
 
در حالیکه سایر بخش های غضروفی گوش در صورت سوراخ شدن ، دیرتر ترمیم شده و ممکن است مبتلا به عفونت نیز شود.
از جمله نقاط دیگر بدن که اغلب سوراخ می شود عبارتنداز دهان، زبان، بینی، محل ابرو، ناف و محل عضو تناسلی. سوراخ کردن هر نقطه از بدن زمان خاصی برای ترمیم شدن دارد و حتی مشکلات بالقوه مخصوصی نیز به همراه دارد.
در اغلب موارد درمان های خانگی می تواند سرعت ترمیم و بهبود را افزایش دهد و مانع از بروز مشکلات جدی گردد . در ابتدا به دلیل سوراخ شدن محل، تورم خفیفی حاصل می شود . زیرا مقدار بیشتری خون جهت ترمیم در محل حضور می یابد.
از جمله مشکلات رایج مربوط به سوراخ کردن نقاط مختلف بدن عبارتند از:
۱) عفونت محل و حتی ریسک بروز عفونت در صورت داشتن سایر مشکلات سلامتی افزایش می یابد.
۲) عفونت دهان و یا لب می تواند صحبت کردن ، جویدن و بلع غذا را دچار مشکل نموده و حتی تورم ناشی از این کار راه گلو را مسدود می کند.
۳) عفونت نیپل(نوک) پستان می تواند بافت پستان را زخم نموده و توانایی شیردهی بعدی را محدود کند.
۴) عفونت ممکن است جدی شده و سراسر بدن را فرا گیرد.
۵) شکاف و پارگی پوست به طورکلی می تواند منجر به بروز زخم شود.
۶) مشکلات مربوط به بروز حساسیت نسبت به زینت آلات آویزان شده در محل . در این مورد بهتر است جواهراتی را استفاده کنید که مخصوص همان محل می باشد. از جمله فلزات بدون خطر و قابل استفاده عبارتند از تینانیوم، طلا، استیل، پلاتین و نیوبیوم ضد زنگ که قابل استفاده در محل تازه سوراخ شده می باشد.
۷) جواهراتی که در محل دهان و لب استفاده می شود می تواند منجر به شکستگی و تخریب دندانها شود. بیماری لثه ، مشکل جویدن و بلع نیز از دردسرهای دیگر می باشد. حتی ممکن است جواهرات این بخش به مرور شل شده و ناخودآگاه بلعیده شود .
۸) جواهراتی که در محل ناف آویزان می شود ممکن است به لباس گیرکند و موجب کشیدگی محل و بروز زخم شود. ترمیم سوراخ این بخش از بدن تقریبا یکسال به طول می انجامد.
۹) جواهراتی که به محل اندام های تناسلی آویزان می شود می تواند به خود فرد و شریک جنسی وی آسیب رساند. حتی می تواند منجر به سوراخ شدن کاندوم گردد و در این صورت امکان حاملگی و یا انتقال بیماری های خاص امکان پذیر است. ایجاد سوراخ در محل آلت تناسلی مردان ، قابلیت نعوظ آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.
۱۰) آسیب به رگ ها و اعصاب زیر پوست امکان پذیر است.
۱۱) اگر فرآیند استریل کردن حین سوراخ نمودن بدن انجام شود، منجر به بروز مشکلات جدی و تهدید کننده می شود. شایع ترین بیماری های قابل سرایت از این طریق هپاتیت B,C ، سل، سیفلیس، و ایدز می باشد. امکان عفونت های خونی نیز وجود دارد.
به همان نسبت که این کار پر از دردسر می باشد و می تواند زیبایی مورد نظر را تحت الشعاع قرار دهد تنها کافی است که اگر اقدام به این کار کرده اید و اکنون از کرده خود پشیمان هستید ، با خارج کردن جواهر از محل و مراقبت از آن ، عضو را به حالت اول بازگردانید و برای همیشه از این مشکلات احتمالی در امان باشید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره