وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی که روی مایکل جکسون رو هم کم کرد!!

مایکل جکسون که می‌گویند رکورددار جراحی زیبایی در میان مردان جهان است، کم‌کم دارد از خاطره‌ها پاک می‌شود ولی هم‌زمان با این افول، یک خانم در چین به مایکل جسکون این کشور در این روزها شهرت یافته است. او که رکورددار جراحی پلاستیک در چین است، در اثر این جراحی‌ها توانسته است پول زیادی به جیب بزند…
خانم شی سابنا که به مایکل جکسون چین شهرت یافته است، تاکنون بیش از 40 عمل جراحی پلاستیک روی صورتش انجام داده است و به خاطر زیبایی که صورتش پس از این جراحی‌ها به دست آورده است به عنوان الگویی که برای بانوان چینی که به دنبال زیبایی بیشتر هستند، شناخته شده است. این خانم از سال 1985 به این سو یعنی در طول یک دوره حدودا بیست و چند ساله این تعداد جراحی پلاستیک را روی صورتش انجام داده است حتی اگر شما بخواهید میانگین جراحی‌های زیبایی را که او هر ساله روی صورت و بدنش انجام داده است، به دست آورید، خواهید دید که او هر سال حداقل دو بار زیر تیغ جراحی پلاستیک رفته است. می‌گویند این خانم آن‌قدر به جراحی پلاستیک چهره‌اش  علاقه داشته است که شمار دقیق این جراحی‌ها از دستش در رفته است.

 
 
 

زنی که روی مایکل جکسون رو هم کم کرد!!

این خانم‌ 55 ساله چینی اکنون خودش یک جراح پلاستیک مشهور در چین به شمار می‌آید. او می‌گوید: «من سال‌ها بازیگر تئاترهای سنتی در چین بودم ولی پس از جدا شدن از همسر سابقم، باید خودم به تنهایی هزینه‌های سنگین زندگی خودم و فرزندانم را فراهم می‌کردم بنابراین به فکر افتادم که با جراحی پلاستیک صورتم، مشهور شوم. من در طی چند سال تعداد زیادی جراحی پلاستیک و زیبایی روی صورتم انجام دادم و پس از آن به خاطر علاقه زیادی که به این جراحی‌ها داشتم تصمیم گرفتم که درس بخوانم و خودم یک پزشک شوم و بتوانم جراحی‌های پلاستیک را روی بیمارانم انجام دهم.» خانم شی اکنون یکی از مشهورترین بیمارستان‌های جراحی پلاستیک چین را از آن خودش کرده است که بیشتر چینی‌ها به خاطر شهرت او برای جراحی پلاستیک به این بیمارستان می‌روند. در حال حاضر بیش از 80 پزشک و پرستار در این بیمارستان زیر نظر او عمل‌های جراحی پلاستیک را انجام می‌دهند.

زنی که روی مایکل جکسون رو هم کم کرد!!

 جراحی از فرق‌سر تا نوک پا
این خانم حدود 10 سال پیش از افتتاح بیمارستان خود به یک جراح پلاستیک مشهور در چین تبدیل شده بود. خانم شی‌، تاکنون همه نوعی جراحی پلاستیک و زیبایی را از فرق سر تا نوک انگشت  پاهایش انجام داده است. از جراحی برای صاف کردن چین و چروک صورت گرفته تا بالا کشیدن ابروهایش. چینی‌ها معمولا چشمان ریزی دارند و فاصله بین چشم و ابروهایشان کم است بنابراین بالا کشیدن ابروها به یکی از جراحی‌های پرطرفدار در چین تبدیل شده است. این خانم چند بار عمل جراحی زیبایی بینی انجام داده است تا بینی سر بالاتری داشته باشد. همچنین جراحی‌هایی برای شکل دادن به چانه‌اش انجام داده است. این جراحی‌های زیبایی فقط به صورت او خاتمه نمی‌یابد در کارنامه جراحی‌های پلاستیک او جراحی‌های صاف کردن شکم و حتی لیپوساکشن به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد که او خودش را به یک موش آزمایشگاهی تبدیل کرده است. این خانم در گفتگو با خبرگزاری‌ رویترز می‌گوید: «از کودکی آرزوی من این بود که به زنی زیبا تبدیل شوم.» او اکنون یک آلبوم کامل از عکس‌های خودش قبل و بعد از جراحی پلاستیک دارد و آن را به بیماران بیمارستانش با شوق نشان می‌دهد تا آنها را به جراحی پلاستیک تشویق کند.
 
چینی‌ها و دو بیلیون‌ دلار برای زیبایی
در حال حاضر چینی‌ها یکی از طرفداران پر و پا قرص جراحی پلاستیک در دنیا به شمار می‌روند. در حال حاضر حدود یک میلیون نفر هر ساله زیر تیغ جراحی پلاستیک می‌روند. بیشتر چینی‌ها دوست دارند با عمل جراحی چشمانی درشت‌تر و بینی‌هایی سر بالاتر و قلمی داشته باشند. به همین دلیل است که عمل جراحی زیبایی چشم و بینی دو رتبه اول را در میان چینی‌ها از آن خود کرده‌اند. آمارهای وزارت بهداشت چین نشان می‌دهند که مردم این کشور سالانه حدود 4/2 بیلیون دلار صرف زیبایی خود می‌کنند و این مبلغ نجومی را به کلینیک‌های جراحی پلاستیک در چین می‌پردازند. به همین دلیل است که کلینیک‌های جراحی پلاستیک مثل قارچ هر روز در شهرهای گوناگون چین سبز می‌شوند.
 
فرق او با مایکل جکسون آمریکایی
این خانم در پاسخ به این سوال خبرنگار رویترز که می‌پرسید: «فرق شما با مایکل جکسون چیست؟» می‌گوید: «فرق اساسی من با مایکل جکسون  این است که او بر خلاف قانون طبیعت حرکت کرده است. او با انجام جراحی‌های پلاستیک روی صورتش خودش را از یک انسان کاملا سیاه‌پوست به یک سفیدپوست با چهره‌ای نه چندان مردانه تبدیل کرده است ولی من با انجام این جراحی‌های زیبایی فقط می‌خواستم که اندکی زیباتر باشم.

 

پایگاه فرهنگی هنری ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره