وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز زنان به مردان در ارتش رژیم صهیونیستی !!!

تجاوز زنان به مردان در ارتش رژیم صهیونیستی !!!
رسانه های رژیم صهیونیستی طی چند روز اخیر در گزارشات خود از افزایش پدیده تجاوز جنسی زنان به مردان در ارتش صهیونیستی خبر داد.
در همین راستا روزنامه "یدیعوت آحارنوت" نیز پس از اعلام این خبر، نوشت: باید بررسی شود که آیا در آینده نزدیک امکان تصویب قانونی برای مجازات این زنان وجود دارد یا خیر؟!
این روزنامه همچنین افزود: در حال حاضر کمتیه ای ویژه در پارلمان اسرائیل (نیست) در حال بررسی این مسأله هستند تا بتوانند در آینده ای نزدیک چنین قانونی صادر کنند. پیش بینی می‌شود مجازات سنگینی برای متخلفین این قانون در نظر گرفته شود.
"یدیعوت آحارنوت" نوشت: بسیاری از سربازان زن در ارتش اسرائیل ابتدا به افسران مرد اجازه می‌دهند که با آنان ارتباط جنسی برقرار کنند و پس از انجام چنین کاری، با هدف باجگیری، از آنان شکایت می‌کنند. از همین رو پیش بینی می‌شود مجازاتی در حد پنج سال زندان برای این زنان در نظر گرفته شود.
این روزنامه افزود: گروهی از زنان ارتش نیز به پسران جوان زیر 16 سال تجاوز می‌کنند. پیش بینی می‌شود برای این جنایت کاران حداقل هفت سال زندان در نظر گرفته شود.
گفتنی است این اتفاق تنها توسط زنان ارتش صهیونیستی صورت نمی‌گیرد بلکه در گذشته نیز اخبار بسیار زیادی در مورد تجاوز معلمان زن به دانش آموزان زیر 16 سال در مدارس صهیونیستی منتشر شده بود.
در همین حال جدیدترین بررسی های انجام شده در دانشگاه های صهیونیستی نیز نشان می‌دهد بیش از 6/29 درصد از دانشجویان دختر و پسر در معرض تجاوز اساتید و مسئولان دانشگاه هستند. این درصد سال به سال در حال افزایش است.
از سوی دیگر قابل ذکر است حتی اندیشه بسیاری از خاخام‌های دینی یهودیان در مورد مسائل جنسی در چند سال اخیر تغییر کرده و رو به فساد گرویده است به طوریکه چندی پیش اعلام شد که قرار است مدرسه ای دینی برای تحصیل خاخام‌های همجنسگرا در سرزمین‌های اشغالی احداث شود.