وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

احتمال ممنموع الکاری زن بازیگر بخاطر شکایت شوهرش

احتمال ممنموع الکاری زن بازیگر بخاطر شکایت شوهرش
ستاره سریال های تلویزیونی که به خاطر کار زیاد کمتر فرصت می کند اوقاتش را با شوهرش بگذراند، دوم آبان با شکایت شوهر پایش به دادگاه خانواده کشیده شد و در آستانه ممنوع الکار شدن قرار گرفت.
مشکلات زندگی این بازیگر بنام”س” زمانی آغاز شد که سریالهای او یکی پس از دیگری روی آنتن تلویزیون رفت و وی توانست برای خودش به شهرتی نسبی برسد.بیشتر اوقات این هنرپیشه جوان در محل فیلمبرداری می گذشت و او فرصتی اندکی برای حضور در خانه داشت.
شوهر” س” که از این وضعیت خسته شده بود چندی قبل به مجتمع قضایی خانواده ونک رفت و با ارائه دادخواست تمکین کاری کرد تا همسرش از او تبعیت کند و بیشتر از کارش به خانواده اش بها دهد.
مرد جوان گفت:روزی که به خواستگاری” س” رفتم او بازیگر مطرحی نبود و فقط در یکی دو سریال چند نقش کوتاه بازی کرده بود،اما بعد از ازدواجمان او به تدریج رشد کرد و توانست جایگاهی برای خودش دست و پا کند،وقتی همسرم در یکی از سریالهای پرطرفدار بازی کرد و به شهرت رسید،کارهای بیشتری به او پیشنهاد شد و از آن زمان او کمتر فرصت می کرد به خانه بیاید و زمانی هم که به خانه می رسید خسته بود و حوصله هیچ کاری را نداشت من هم با وجود علاقه ای که به او دارم،اما به خاطر حفظ زندگی مان دیگر راضی به ادامه کارش نیستم و به دادگاه آمده ام تا او را ممنوع الکار کنم.
به دنبال اظهارات این مرد؛قاضی دعوتنامه ای برای هنرپیشه جوان ارسال کرد تا در جلسه دیگری به این ماجرا رسیدگی شود.