وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کدام استان بیشترین امام زاده را دارد ؟!

کدام استان بیشترین امام زاده را دارد ؟!
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: استان مازندران بعد از فارس بیشترین امام‌زاده را در کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در مراسم کلنگ‌زنی طرح جامع توسعه حرم آستانه مبارکه امام‌زاده عباس ساری با اعلام اینکه مازندران پناهگاه علویان است، اظهار داشت: یکی از برکات الهی در استان ما وجود امام‌زاده‌های زیاد است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان در توسعه فضاهای فرهنگی، تفریحی و معنوی آستانه مبارکه امام‌زاده عباس ساری کمک و تلاش کنند، بیان داشت: وقف یکی از بارزترین جلوه‌های توسعه و پیشرفت جامعه است که باید تلاش جدی برای احیای موقوفات و فرهنگ وقف انجام شود.

امام جمعه ساری وقف را چشمه همیشه جاری در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: وقف سنت رسول خدا و ائمه‌اطهار (ع) است که در زمان حیات مبارکشان به این امر توجه داشتند.

وی با اشاره به وجود نکات مهم و قابل تامل در بارگاه ملکوتی امامزاده‌ها گفت: این قبور مطهر که اکنون در اوج شکوه قرار دارند دارای نکات عبرت‌آموز فراوانی بوده و جایگاه انسان‌های بزرگوار و متصل به اهل بیت(ع) را در مقایسه با عاقبت ظالمان تاریخ نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه بازسازی امامزاده‌ها و مساجد دارای اهمیت فراوانی است، خاطرنشان کرد: مسئولان شهرداری نیز باید برای تعریض خیابان منتهی به امام‌زاده عباس ساری کمک کنند تا در اوج شلوغی و ازدیاد زائران دچار مشکل نشوند.

وی ترویج فرهنگ وقف را نیازمند تبلیغ و فرهنگ‌سازی دانست و افزود: خیلی از متمکنان و سرمایه‌داران هستند که میتوانند اموال خود را وقف کنند اما از آثار و برکات وقف آگاهی ندارند.
نماینده مقام معظم رهبری در مازندران اضافه کرد: باید با فرهنگ‌سازی و کارهای تبلیغی آن‌ها را با این سنت اصیل اسلامی و انسانی آشنا کرد.

طبرسی احیای موقوفات را سبب رونق و توسعه جامعه و اقتصاد آن عنوان کرد و گفت: احیای موقوفات نیازمند همت و تلاش همگانی به ویژه مدیران و مسئولان است.

وی در پایان احیای موقوفات را نیازمند فرهنگ‌سازی دانست و یادآور شد: ازیک سو باید موقوفات و نیات واقفان را احیا کرد و از سوی دیگر باید فرهنگ مناسب وقف را در جامعه اسلامی تبلیغ، ترویج و تبیین کرد.

کلنگ طرح جامع توسعه حرم آستانه مبارکه امام‌زاده عباس ساری توسط 11 نفر از مسئولان ارشد استان زده شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره