وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خواننده‌ای که موزیک ویدئویش ترکاند!! ( آوریل لاوین )

خواننده‌ای که موزیک ویدئویش ترکاند!! ( آوریل لاوین )
پر بازدید ترین و پر ببیننده ترین ویدیوی یوتیوب که بی شک پر پیننده‌‌ترین ویدیوی اینترنت نیز میباشد نخستین تک‌آهنگ آلبوم( The Best Damn Thing )خواننده پانک پاپ و راک مدرن آوریل لوین (Avril Lavigne) با نام Girlfriend میباشد.
این موزیک ویدیو تا به حال بیش از 114,281,069 میلیون بار دیده شده و دارای بیش از 360,886 دیدگاه میباشد.
این آهنگ کاری از خوانندی کانادایی آوریل لوین میباشد. و بزرگترین و موفق ترین آهنگ آوریل در آمریکا میباشد.

تا جایی که این آهنگ به شمار یک لیست‌های رسمی آلبوم رسید و در استرالیا نیز به مدت 6 هفته آهنگ شماره یک و در بریتانیا نیز آهنگ شماره 2 بود.همچنین خواننده رپ آمریکایی Lil Mama نیز آن را در ژوئن 2007 بازخوانی کرد.این ویدیو در حال حاضر پربیننده ترین ویدیوی یوتیوب می‌باشد.

آوریل لوین کیست؟
اَوریل رامونا لوین ویبلی (Avril Ramona Lavigne Whibley) (زاده ۲۷ سپتامبر ۱۹۸۴ در انتاریو) خواننده راک، ترانه‌سرا، بازیگر، آهنگساز و طراح مد کانادایی است.
گرچه نام او در اصل فرانسوی است و تلفظ اصلی آن «آوریل لاوین» است ولی خود او فرانسوی صحبت نمی‌کند و نام او انگلیسی‌وار یعنی اَوریل لَوین تلفظ می‌شود.

زندگی‌نامه
آوریل لوین، فرزند جودی و جان لوین، در ۲۷ سپتامبر ۱۹۸۴ در شهر بلویل از ایالت انتاریو به دنیا آمد . پدر و مادر او دارای نژاد فرانسوی – کانادایی هستند و جزو فرقه‌ی مسیحیان Baptist به شمار می‌روند. او یک برادر بزرگ تر با نام متیو و یک خواهر کوچکتر با نام میشل دارد. وی در سن دو سالگی به همراه مادرش در گروه آواز خوانی یک کلیسا شروع به فعالیت کرد.

 
وقتی اوریل پنج ساله بود، خانواده‌اش به Napanee (منطقه‌ای دیگر در انتاریو) مهاجرت کردند. جایی که آوریل برای نخستین بار و در سن پنج سالگی شروع به نواختن گیتار کرد. او که تا کنون چندین مرتبه نامزد دریافت GrammyAward شده است علاوه بر خوانندگی به آهنگسازی، طراحی مد و بازیگری نیز می‌پردازد. در سال ۲۰۰۶ مجله‌ی کانادایی Business او را به عنوان هفتمین کانادایی قدرتمند در‌هالیوود معرفی کرد.