وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آینه ای که حال شما را می داند + عکس

آینه ای که حال شما را می داند + عکس
یک دانشجوی "ام. آی. تی" آینه ای را توسعه داده است که به فردی که روبروی آن ایستاده می‌گوید که در چه وضعیت جسمی‌قرار دارد.
"مثل گچ سفید شده ای! حالت خوب است؟" این جمله ای است که همه ما وقتی که احساس ناخوشی می‌کنیم از دیگران شنیده ایم. این نشان می‌دهد که ظاهر افراد وضعیت جسمانی آنها را نشان می‌دهد.
بسیاری از مردم برای کنترل وضعیت فیزیولوژیکی بدن خود یک دستگاه اندازه گیری فشار خون، یک گوشی پزشکی برای شنیدن ضربان قلب و یا حتی یک الکتروکاردیوگراف جیبی در خانه دارند. اکنون یک دانشجوی موسسه تکنولوژی ماساچوست آینه ای را توسعه داده است که از فاصله دور می‌تواند مهمترین پارامترهای حیاتی را بخواند.
این فناوری قادر است موج جریان خونی که از قلب به دستگاه گردش خون پمپاژ می‌شود را درک کند. این فناوری قادر است فاصله نور تابش شده از پوست چهره را ارزیابی کرده و براساس آن موج جریان خون را اندازه گیری کند. نخستین بار "جانیس پاولدیس" از دانشگاه هادسون در سال 2007 متدی را توسعه داد که می‌توانست با تحلیل گرمای پوست صورت در پرتوهای مادون قرمز، فاصله جریان خود را اندازه گیری کند.
این دانشمند از این سیستم برای بیمارانی که به طور روحی از تماس ابزارهای پزشکی حتی دستگاه ساده ای چون الکتروکاردیوگرام هراس داشتند استفاده کرد. این سیستم نتایج بسیار خوبی داشت اما بسیار گران و پیچیده بود.
این درحالی است که متد جدید این دانشجوی "ام. آی. تی" ارزانتر و کاربردی تر بوده اما به همان اندازه دقیق و قابل اطمینان است. در آزمایش این آینه از 12 داوطلب استفاده شد. این افراد می‌توانستند بر روی نمایشگری که از طریق یک "وبکم" به یک آینه تبدیل شده بود تصویر خود را مشاهده کنند.
نتایج به دست آمده از این آینه با نتایجی که یک دستگاه "اکسیومتر" که برای اندازه گیری اکسیژن خون استفاده می‌شود به دست آورده بود مقایسه شد. نرم افزاری که این دانشجوی "ام. آی. تی" بر روی "وبکم" رایانه نصب کرده قادر است حرکات ناخودآگاه سر را تشخیص دهد.
براساس گزارش اپتیک اکسپرس، اشتباهات منفی این روش تشخیص آینه ای تنها 01/0 درصد و اشتباهات مثبت تنها 47/0 درصد است. در آینده، زمانی که افراد در دستشویی خانه خود مشغول مسواک زدن هستند می‌تواند علائم حیاتی سلامت را اندازه گیری کرده و به طور خودکار این اطلاعات را از راه اینترنت به پزشک ارسال کند.