وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا زنان باردار مجاز به استفاده از لوسیون های حمام آفتاب هستند؟

برخلاف عقیده، عموم و شایعات موجود در بین مردم استفاده از لوسیون های حمام آفتاب (برنزه کننده ها) کمتراز خود آفتاب گرفتن ضرر دارد. سوختگی ها و برنزه شدگی های پوست احتمال بوجود آمدن چین و چروک را در پوست زیاد می کند. حال دیگر مهم نیست چگونه این سوختیها روی پوست بوجود آمده باشند .

تابش خورشید (آفتاب) برروی پوست صورت و پیشانی  باعت بروز لکه هایی در صورت می شود که این امر در  زنان باردار که خود به دلیل تغییرات هورمونی مستعد به وجود آمدن لک هستند بیشتر  نمود پیدا می کنند. بنابراین به زنان باردار توصیه می شود که در صورت امکان کمتر در معرض آفتاب و نور مستقیم خورشید قرار گیرند.

 

آیا زنان باردار مجاز به استفاده از کرمهای ضدآفتاب هستند؟

 

 

هیچ دلیل ثبت شده ای وجود ندارد که مواد شیمیایی موجود در کرمهای ضد آفتاب که از طریق پوست جذب می شوند به هر میزانی که باشد به مادر یا به جنین آسیبی رسانده باشد. اگر شما بخواهید که بیش از حد محتاط باشید می توانید از یک نوع کرم ضدآفتاب غیرشیمیایی استفاده نمایید.

 

 

فر کردن دائمی و صاف کردن مو در زنان باردار

مانند رنگ کردن این دو کار نیز با مواد شیمیایی ارتباط دارد وبا پوست سر شما تماس پیدا می کند در نتیجه در پوست شما جذب خواهند شد. بیشتر تحقیقات (البته تحقیقات محدود) نشان داده اند که فر کردن و صاف کردن ضرری برای شما نخواهد داشت اما بهتر است تا سه ماهه دوم یا سوم صبر کنید.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره