وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

10 پله به سوی زیبایی کامل صورت

10 پله به سوی زیبایی کامل صورت
1. برای از بین بردن حلقه های سیاه دور چشم از کانسیلر های مایع استفاده کنید. برای زدن آن از برسهای کانسیلر استفاده کنید که کمک میکند تا نزدیک رستنگاه مژه آنرا بمالید. به گوشه های داخلی چشم دقت بیشتری بکنید. برای یکدست شدن آن با انگشت خود آنرا پت کنید. اگر سیاهی چشم خیلی زیاد است اول با صورتی آنرا کمرنگ کنید و بعد کانسیلر خود را استفاده کنید.

2. برای پیدا کردن کرم فونداسیون مناسب خود آنرا روی گونه خود در زیر نور طبیعی روز آزمایش کنید. کرمی که روی پوست شما ناپدید میشود و فرق آن با جاهای دیگر پوست دیده نمیشود رنگ مناسب پوست شماست. فونداسیون را فقط جاهایی از صورت که نیاز دارد یکدست شود مانند کناره های دماغ و دور لب استفاده کنید. سعی کنید از برسهای فونداسیون استفاده کنید تا در موادتان صرفه جویی کنید. اسفنج ها مواد فونداسیون را جذب میکنند و کرم به صورت یک دست روی صورت نمیخوابد.

3. برای اینکه آرایش و فونداسیون شما به صورت خطهای چروک مانند روی صورتتان دیده نشود از پودرها استفاده کنید. برای دور چشم از پودر های با ته رنگ زرد و اگر خیلی سفید هستید از پودر های سفید با برسهای کوچکتر مناسب دور چشم استفاده کنید و برای بقیه صورت از پودری که مناسب رنگ فونداسیون شماست استفاده کنید.

4. برای روژگونه از رنگهای صورتی ملایم در حالیکه میخندید روی گونه ها تا نزدیک گوش با برس مخصوص بزنید و دوباره به محل اول برگردید. میتوانید برای براق شدن از پودرهای براق روی روژ گونه اول یک لایه دیگر بزنید.

5. لبها را با کیسه نرم بسابید تا یک لایه از پوستهای مرده آن برداشته شود و لب شما نرم بشود. بهترین ماتیکها آنهایی هستند که به رنگ طبیعی لب شما نزدیک ترند یا کمی تیره تر هستند.

6. برای اینکه لب شما شکل بگیرد و زیبا دیده شود از مداد لب استفاده بکنید که برای اینکه به مدت طولانی تر بماند اول خط لب را بکشید و بعد از ماتیک استفاده کنید. در انتها با برس مخصوص لب خط لب را با ماتیک بلند کنید.

7. برای اینکه به صورت شما شکل قشنگی بدهد ابروها را با موچین برداشته و تمیز کنید. با مداد ابرو از داخل ابرو بطرف بیرون به صورت خطهایی که مثل و به اندازه موهای ابرو به نظر می آیند ابرو را پر کنید و شکل آنرا کامل کنید. برای سایه چشم از سایه هایی که به رنگ موی شما می آیند استفاده کنید.

8. سایه روشن اولین پایه سایه چشم را روی همه جای پلک بزنید. سایه دوم تیره تر بوده و آنرا تا خط چروک بالای چشم ادامه بدهید.

9. از سایه تیره تر برای آرایشهای خلیجی و عربی استفاده بکنید و خط چشم را روی رستنگاه مژه ها بکشید و برای اینکه طولانی تر بماند برس را کمی مرطوب بکنید.

10. از ریمل برای اینکه آرایش خود را کامل کنید استفاده کنید. برس ریمل را موازی کف زمین بگیرید و از ریشه مژه ها شروع کنید و سعی کنید تا برس را همین طور بچرخانید تا مژه ها از هم جدا بشوند و لکه ای دیده نشود. اگر قرار است که از فر مژه استفاده کنید بهتر است آنرا قبل از ریمل زدن استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است که باعث شکستن مژه ها بشود و چشمان زیبای شما منظره بدی پیدا کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره