وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودکشی یک دختر بخاطر ترس از پایان جهان !!

خودکشی یک دختر بخاطر ترس از پایان جهان !!
بر اساس گزارش پلیس روسیه دختر 14 ساله روسی به دلیل ترس از اینکه در 21 ماه می جهان به پایان می رسد، خود را به دار آویخت.
21 می روزی بود که هارولد کمپینگ، یک واعظ آمریکایی مدعی شد دنیا به پایان می رسد و تمام مسیحیان به بهشت می روند. الکساندر کوشارین، کاراگاه این پرونده تصریح کرد که رفتارهای این دختر از زمان شنیدن پیش بینی های کمپینگ به طرز چشمگیری تغییر کرده بود.
این دختر روس در دفترچه خاطرات خود نوشته بود: "نهنگ ها در تلاش برای رسیدن به ساحل هستند و پرنده ها می میرند، این تنها آغاز این پایان است. ما انسان های نیکوکاری نیستیم، تنها آنها به بهشت می روند و باقی مردم بر روی زمین می مانند تا زجری وحشتناک را تجربه کنند".
وی در آخرین پیام خود نوشته: "من نمی خواهم مانند دیگران بمیرم و به همین خاطر حالا می میرم."

پلیس روسیه در حال بررسی روابط این دختر با گروهای جوانان یا فرقه های مذهبی است.

پیشتر هارولد کمپینگ در اظهاراتی عجیب گفته بود در تاریخ 21 می (31 اریبهشت) ساعت 6 عصر، زلزله بزرگی رخ می دهد و تمام جهان می فهمند که روز قیامت فرار رسیده است.
وی که مدعی بود در این تاریخ مسیح ظهور می کند، تاریخ پیشگویی جدید خود را 21 اکتبر (جمعه، 29 مهر) اعلام کرده و در مورد پیش گویی قبلی عذرخواهی کرده است.
بیشترین هوادارن کمپینگ در کشورهای روسیه، آفریقای جنوبی و ترکیه زندگی می کنند. این واعظ آمریکایی می گوید: بعد از 70 سال مطالعه انجیل روشی ابداع کرده ام که با استفاده از ریاضیات اتفاقات آینده را پیش بینی کنم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره