وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درصد باور نکردنی بینندگان غیر مجاز سریال قهوه تلخ

درصد باور نکردنی بینندگان غیر مجاز سریال قهوه تلخ
در نشست خبری انتشار آلبوم موسیقی «قلب یخی» عنوان شد كه تنها 13 درصد از مجموعه «قهوه تلخ» و 8 درصد از مجموعه «قلب یخی» به صورت مجاز فروخته شده و به ترتیب 87 و 92 درصد آن را به صورت كپی و غیرمجاز مشاهده كرده‌اند.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، نشست خبری انتشار آلبوم موسیقی "قلب یخی " امروز ـ دهم خردادماه با حضور مازیار فلاح خواننده آلبوم و سیدامیررضا شجاعی مجری طرح و مدیر پروژه "آلبوم قلب یخی " به همراه جمعی از خبرنگاران در خانه هنرمندان برگزار شد.
بنابراین گزارش، شجاعی در این نشست گفت: متاسفانه هیچ تمهیدی برای جلوگیری از انتشار غیر مجاز آثار صوتی و تصویری نمی‌شود و خلاف آنچه كه دیگران فكر می‌كنند با تولید و عرضه آثار در بخش نمایش خانگی سود بسیاری عاید تولید كنندگان می‌شود، این كار با ضررهای بسیاری همراه است.
 
مثلا فقط 8 درصد از سی‌دی‌های مجاز "قلب یخی " به فروش رفته‌اند و 82 درصد غیرمجاز و كپی بوده ضمن اینكه تاكید مهران مدیری بر عدم كپی قهوه تلخ نیز تنها 5 درصد تاثیرگذار بوده و 13 درصد از نسخه‌های اصلی آن به فروش رفته‌اند و 87 درصد آن غیر مجاز بوده است.
وی ادامه داد: فصل دوم سریال "قلب یخی " شامل 14 قسمت است كه در هفت بسته‌ دو قسمتی از اول تیرماه توزیع می‌شود. تاكنون بیشتر بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند و در فاصله‌ای زمانی كه فصل دوم «قلب یخی» توزیع شود، 11 قسمت سری اول به صورت دی وی دی روانه بازار خواهد شد.
فلاح نیز گفت: آلبوم "قلب یخی " از امروز در شهرستان‌ها و از فردا در تهران توزیع می‌شود و متشكل از 13 قطعه است كه 5 تای آنها متعلق به مجموعه قلب یخی است و 8 ترانه آن جدید است. این آلبوم نزدیك به 9 ماه زمان برد تا آماده شود. البته ترانه‌های قلب یخی دوباره تنظیم شده‌اند چون جنس تنظیم آهنگ برای فیلم با موسیقی متفاوت است و حس‌های مختلفی دارند.