وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نوجوان چینی کلیه اش را برای خرید آی-پد فروخت !!

نوجوان چینی کلیه اش را برای خرید آی-پد فروخت !!
نوجوان چینی برای اینکه بتواند هزینه خریداری یک دستگاه آی-پد 2 را تامین کند حاضر شد یکی از کلیه هایش را بفروشد.

نوجوانی 17 ساله که تنها نام خانوادگی وی "ژنگ" افشا شده است، برای خریداری آی-پد 2 شرکت اپل در اینترنت جستجو کرده و پس از یافتن یک خریدار برای یکی از کلیه هایش، این عضو از بدن خود را به قیمت 22 هزار ین یا سه هزار و 400 دلار به فروش رساند.

وی بدون اینکه به خانواده اش چیزی درباره برنامه ای که در سر دارد بگوید، از شمال به سوی شرق ایالت "آنهویی" سفر کرد و خود را به بیمارستانی در شهر "چنژو" در ایالت "هونان" رساند، جایی که تحت نظر یک مامور فروش کلیه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مادر این نوجوان زمانی که دید فرزندش به همراه یک آی-فن و یک آی-پد 2 به خانه بازگشته است به شدت به وی مشکوک شد و پس از اینکه زخم عمیقی که در پهلوی او به وجود آمده بود، آشکار شد، نوجوان به ناچار تمامی برنامه خود را برای خانواده اش آشکار کرد.

بر اساس گزارش ان بی سی، مادر بلافاصله فرزند خود را برای گزارش این جنایت به شهر "چنژو" بازگرداند اما شماره ای که مامور ناظر فروش کلیه به وی داده بود، شماره ای اشتباه بود. بیمارستانی که جراحی در آن انجام شده بود نیز هر نوع ارتباطی با جراحی بیرون آوردن کلیه را رد کرد و این نوجوان 17 ساله به بهای داشتن آی-پد 2 و یک آی-فن برای همیشه کلیه خود را از دست داد.