وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سه راه برای زیبایی پوست در 40 سالگی

سه راه برای زیبایی پوست در 40 سالگی
استفاده از کرم های متفاوت، انواع لوسیون ها و … یکی از راه های مراقبت از پوست در سنین بالای ۴۰ است که با صرف هزینه و وقت زیاد همراه است. اگرچه با کمی توجه و رعایت برخی نکات خاص، دستیابی مؤثرتر به این هدف امکان پذیر است.
تغذیه پوست
کرم «پپتیدمس» از کرم های مناسبی است که دارای رنگ آبی بوده و پس از استفاده روی پوست رنگ خود را از دست می دهد. مطالعات کلینیکی انجام گرفته روی این کرم حاکی از خاصیت ضدپیری آن روی پوست است.
علاوه بر این که این کرم پوست های شل و افتاده را کشیده، خاصیت الاستیکی و استحکام پوست را بهبود بخشیده و میزان چروک ها و عمق آنها را نیز کاهش می دهد.
● لایه برداری از پوست
اسید لاکتیک و اسید سالیسیلیک دو ماده لایه بردار مناسب برای پوست صورت به شمار می روند.
این دو ماده طبیعی از قند موجود در شیر و میوه ها گرفته شده و باعث کوچک شدن منافذ پوستی، محدود کردن چروک ها و لایه برداری سلول های مرده پوستی می شوند.
در افراد بالای ۴۰ سال، اسیدلاکتیک تأثیر بسزایی روی پوست دارد زیرا در این سنین پوست خشک و بی حالت شده و تغییررنگ پیدا می کند. این لوسیون مرطوب کننده نه تنها لکه های پوستی را از بین برده و رنگ پوست را به حالت اولیه باز می گرداند، بلکه رطوبت تأمین شده توسط این ماده، به پوست درخشش خاصی خواهد داد.
سالیسیلیک اسید پوستی را بسته و باید چندبار در هفته مورد استفاده قرار بگیرد. این ماده همچنین تولید کلاژن ها را افزایش داده و علاوه بر تأمین رطوبت، به حل شدن و از بین رفتن خطوط روی پوست و سایر آسیب های پوستی کمک می کند.
● مرطوب کننده
متأسفانه بیشتر کرم های مرطوب کننده حاوی مقدار زیادی موادشیمیایی بوده و سطح پوست را با چربی های غیرطبیعی می پوشانند. در این میان روغن شترمرغ یک مرطوب کننده طبیعی با ترکیبات مشابه چربی پوست است که نه تنها از پوست در برابر از دست دادن رطوبت محافظت می کند، بلکه در جلوگیری از بروز چروک و درمان پوست های آسیب دیده و ملتهب نیز مؤثر است.
روغن شترمرغ برای انواع پوست ها مفید بوده و باعث تحریک مشکلات پوستی مانند خشکی پوست، جوش های سرسیاه و یا سرسفید نخواهد شد. علاوه بر این که در درمان سوختگی، اگزما و پسوریازیس نیز مؤثر است. مصرف این روغن هر روز و پس از هربار شست وشو توصیه می شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره