وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرگ غم‌انگیز دختر 1 ساله در تأخیر 4 ساعته اورژانس

مرگ غم‌انگیز دختر 1 ساله در تأخیر 4 ساعته اورژانس
انتظار 4 ساعته والدین دختر كوچولوی بیمار برای رسیدن آمبولانس اورژانس با مرگ ناباورانه دخترك در آغوش مادرش پایان یافت.
به گزارش خبرنگار جنایی ایران، حدود ساعت 11 صبح جمعه – 31 خرداد – زوج جوانی كه از قزوین برای زیارت امامزاده داوود به تهران آمده بودند، ناگهان متوجه شدند كه دختر یك‌ساله‌شان – سارینا – دچار تشنج شده است.
 
بلافاصله پدر دخترك با اورژانس تماس گرفت و تقاضای كمك فوری كرد. پس از این تماس خانواده سارینا كوچولو كه حال دخترشان لحظه به لحظه وخیم‌تر می‌شد، از مأموران كلانتری مستقر در محل كمك خواستند، مأموران نیز با اطلاع از موضوع، بلافاصله تلفنی با اورژانس تماس گرفته و خواهان فرستادن سریع یك آمبولانس به محل شدند
 
اما با گذشت یك ساعت پردلهره خبری از امدادگران اورژانس نشد و هنگامی كه برای سومین‌بار تماس گرفته شد، آنها اظهار داشتند مسیر جاده به علت ترافیك شدید بسته است و خودروی اورژانس نتوانسته به محل مورد نظر برسد، اما این انتظار 4 ساعته سرانجام در ساعت 3 بعد از ظهر و با مرگ ناباورانه دختر كوچولو پایان یافت، در حالی كه همچنان هیچ خبری از آمبولانس اورژانس نبود.
 
پدر و مادر دختر كوچولو كه از مرگ فرزندشان شوكه شده بودند، با اعتراض به این وضعیت در حالی كه دیر رسیدن اورژانس را عامل مرگ دخترشان می‌دانستند، با تسلیم شكایتی به دادسرای جنایی تهران، خواستار رسیدگی فوری به این موضوع و شناسایی و برخورد قانونی با مسببان مرگ دخترشان شدند.
قاضی محمد شهریاری – بازپرس كشیك ویژه قتل تهران – نیز پس از تحقیقات در این‌باره دستور انتقال جسد دختر كوچولو به پزشكی قانونی را برای تعیین علت اصلی مرگ صادر و از مأموران كلانتری منطقه خواست تا پس از شناسایی عوامل اصلی تأخیر امدادگران اورژانس، آنها را به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی احضار و تحت بازجویی قرار دهند.
پس از این حادثه تعداد زیادی از ساكنان منطقه كه با مشاهده مرگ دختربچه و نرسیدن آمبولانس اورژانس بشدت متأثر شده بودند، به مأموران گفتند: منطقه از نظر امكانات درمانی و پزشكی بشدت با كمبود روبه‌رو است و با توجه به اینكه منطقه زیارتی است و همیشه زائران بی‌شماری كه اغلب مسن یا كودك هستند به این محل می‌آیند، باید از نظر امكانات درمانی بسیار مجهز باشد، اما اینگونه نیست.