وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یارا شهیدی ستاره جدید ایرانی در هالیوود+عکس

یارا شهیدی ستاره جدید ایرانی در هالیوود+عکس
یارا شهیدی ۹ ساله، نوستاره جدید و هم بازی ادی مورفی در فیلم تازه ای به نام «ایمجین دت» یا «فکرش را بکن» است. این فیلم که محصول مشترک پارامونت پیکچرز و شبکه تلویزیونی نیکولودین است نخستین فیلم سینمایی یارا شهیدی محسوب می‌شود که در نقش « اولیویا» دختر شخصیت ادی مورفی در فیلم ظاهر شده است.
در این فیلم کمدی، اولیویا پدر پرمشغله و خسته از کار زیاد خود را به یک جهان خیالی دعوت می‌کند و در یک سفر دور و دراز به عالم وهم و فانتزی، به او درس هایی ارزشمند از زندگی واقعی می‌آموزد.

یارا شهیدی، در ایالت مینه سوتا به دنیا آمده و تا چهار سالگی و پیش از آن که پدر و مادر او به دنبال یک شغل تازه به کالیفرنیا نقل مکان کنند در این ایالت زندگی کرده است.

یارا که پدر او یک ایرانی/آمریکایی است، به ایرانی تبار بودن خود افتخار می‌کند و در هر فرصتی که به دست می‌آورد، زمینه های فرهنگی خود را برای دیگران توصیف می‌کند. این دختربچه با استعداد، هم چنین علاقه خاصی به فراگرفتن زبان فارسی دارد و اوقات فراغت خود را به پختن غذاهای ایرانی با پدر، مسافرت با اعضای خانواده و انجام آزمایش های علمی‌می‌گذراند.
 
او در نظر دارد تا روزی در گاراژ خانه، یک لابراتوار مجهز برای خود ترتیب بدهد، اما موضوع مورد علاقه یارا شهیدی در مدرسه، تاریخ است و او هرگز از خواندن و آموختن موارد مربوط به دوران رنسانس خسته نمی‌شود.

یارا شهیدی، کارهای هنری و حرفه ای را از ۶ ماهگی به همراه مادر خود که مدل عکس‌های تبلیغاتی است آغاز کرده است. عکس‌های یارا به عنوان مدل لباس در تبلیغات طراحان معروفی چون رالف لورن، گپ کیدز، گس کیدز و دیسنی بارها و بارها در نشریات مختلف به چاپ رسیده است.

یارا که هم اکنون به اتفاق پدر، مادر و دو برادر کوچکتر خود ساکن لس آنجلس است، بارها با مادرو برادرکوچک تر خود «سعید» در فیلم‌های تبلیغاتی تلویزیونی شرکت داشته است.