وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آرایش چشمهای مختلف

آرایش چشمهای گود: در این نوع چشم تكیه دراستفاده ازرنگهای كمرنگ میباشد. زیرا باعث ایجاد جلوه بیشتر چشمها میگردد. برای آرایش این نوع چشم میبایست سایه را از گوشه های داخلی چشم تا كمی خارج از گوشه های خارجی آن به كار گرفت و مقدار كمی از یك سایه تیره تر نیز به چینهای اطراف چشمها زده و آنها را یكدست نمود.
آرایش چشمهای با فاصله : در این نوع چشم میباست از سایه در گوشه های داخلی و تا وسط پلك جهت نزدیكتر نمودن چشمها به هم استفاده نمود .از یك سایه كمرنگ تر در قسمت میانه پلك به سمت خارج آن استفاده نمود و در قسمت وسط پلك آنرا بخوبی یكدست نمایید.

آرایش چشمهای نزدیك به هم: برای دورتر نشان دادن چشمها میتوان از یك نقطه كوچك از كرم كانسیلر نامرئی در گوشه داخلی هر دو چشم استفاده كرد . از یك خط چشم كمرنگ و نازك در لبه بالایی پلكها و نزدیك مژه ها كه به سمت خارج ضخیم میگردند , باید استفاده نمود. برای گوشه داخلی چشم تا میانه پلك از یك سایه كمرنگ استفاده نمود و مقدار كمی از نوع تیره تر را در قسمت میانی و به سمت خارج پلك به كار برده و به خوبی در بخش میانی آنها را یكدست نمایید .

روشهای آرایش چشم: استفاده از سایه های مات و تیره موجب كم جلوه شدن چشمها میگردد و این رمانی تشدید میگردد كه رنگ صورت سفید یا روشن باشد .

اگر میخواهید كه چشمهایی درشت و زیبا داشته باشید سعی كنید كه در آرایشتان از سایه های كمرنگ استفاده نمایید . استفاده از سایه بعد از خط چشم موجب ایجاد یك حالت خواب آلودگی و كم نما شدن چشمها میگردد .  از خط چشم در آخر كارتان برای ایجاد بهترین حالت استفاده نمایید. با استفاده ازیك ریمل مناسب سعی نمایید كه مژه ها را پرپشت و فردار نمایید . برای این كار میتوانید از انواع ریملهای پرپشت و بلند كننده مژه استفاده نمایید . هیچگاه از خط چشم در داخل مژه ها و پلكهای پایینی استفاده نكنید , این كار موجب كوچكتر به نظر آمدن چشمها میگردد .

راه حل برای چشمان پف كرده: یك قاشق غذاخوری را زیر اب سرد گرفته و آنرا برای 60 ثانیه روی پف كردگی چشم قرار دهید. كرمهای روی پوف كرده گی استفاده كنید كه دارای نشاسته و روغن جگر كوسه باشند متخصصین پوست سالهاست بر این عقیده هستند كه این مواد ورم پوست یا قسمت چشم را از بین میبرد.

راه دیگر حلقه حلقه كردن خیار و روی چشمها بصورت كمپرس گذاشتن است. چای سیاه كیسه ای را در آب سرد خیس نموده و برا 10 دقیقه روی چشمها بگذارید و به آرامی از سمت داخل به بیرون چشمها فشار ارامی بدهید.از خوردن هر چیزی كه دارای نمك باشد خوداری كنید چرا كه باعث نگهداری مایعات اضافی جمع شده در ناحیه چشمها خواهد شد.  در موقع خواب سر را بالا تر از بدن نگهدارید كه باعث اضافه جمع شدن بیشتر مایعات زیر چشم نشود.

 

آرایش چشمهای با عینك:

  • اگر قاب عینك شما تیره باشد نیازی به استفاده از رنگها در سایه چشم نمیباشد ,فقط كافی است مژه ها را به بالا داده و از هم جدا نمایید .
     

  • اگر از انواع قهوه ای ریمل استفاده مینمایید ,سعی كنید به جای آن از انوع مشكی و بصورت نازك در آرایشتان استفاده نمایید.
     

  • از ریملهای چند كاره جهت استفاده در پایین مژه ها و فر دادن و صاف كردن آنها استفاده نموده و به سمت بالا آنها را حالت دهید.
     

  • اگر از عینكهای كائوچویی و دسته شاخی استفاده میكنید باید وقت بیشتری برای آرایش ابروهایتان صرف نمایید.
     

  • توجه داشته باشید هدف از آرایش شما نمایش بهتر صورتتان است نه عینكتان , پس در انتخاب رنگها دقت نمایید.

كلكهای ریمل
1- برای بیشتر نشان دادن مژه ها چند عدد تك مژه مصنوعی به مژه های بالائی قبل از زدن ریمل اضافه كنید. بهترین راه اضافه كردن این مژه ها این است كه انها را با موچین برداشته﴿ از طرف پهن ان بگیرید﴾ و در همان حالت چسب یا ژل مخصوص چسباندن را به مژه بزنید و چه تك مژه یا مژه كامل انرا از بیرون جشم میگذاریم.

2- قبل از گذاشتن مژه كامل و چسب زدن انرا با چشم اندازه بگیرید. اگر بلند بود از صمت داخلی به اندازه كافی قیچی كنید. بعد از گذاشتن مژه برای 10 ثانیه صبر كنید تا خشك شود. ریملهای ضد اب بیشتر حالت خشكی به مژه ها میدهند.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره