داروهای هورمونی نیروزا چهره را تغییر می دهند !

مجموعه : گوناگون
داروهای هورمونی نیروزا چهره را تغییر می دهند !
داروهای هورمونی نیروزا چهره فرد را غیر طبیعی می‌كند.
یك متخصص داروسازی بالینی گفت: مصرف داروهای نیروزا باعث آتروفییی یا همان تحلیل رفتن مفاصل و از جا رفتگی استخوان‌ها و انواع مشكلات اسكلتی می‌شود و چهره فرد را هم غیر طبیعی می كند.

 شهرام علا در جاشیه دومین كنگره داروسازی بالینی افزود: مصرف داروهای نیروزا در آقایان ممكن است باعث كاهش میل جنسی، خطر ریزش مو، بزرگ شدن سینه، سرطان‌های كبد – كلون و در خانم‌ها تغییرات صدا، آكنه و ریزش مو ‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی مازندران عنوان كرد: مواد نیروزا مشتقات هورمون‌های جنسی آقایان هستند مانند تستوترون كه باعث خصلت مردانگی و باروری آقایان می‌شود و مصرف بی‌رویه آنها اثرات معكوس و مضری را به دنبال دارد و مصرف مداوم آنها علاوه بر اثرات مضری كه بر اندام‌های مردانه می‌گذارد باعث افزایش تحریك‌پذیری، عصبانیت و وابستگی روانی به این داروها می‌شود.

علا تصریح كرد: برخی از این مواد مصرفی مانند هورمون رشد در سنین بالاتر باعث رشد عرضی استخوان‌ها شده و چهره فرد را غیر طبیعی می‌كند به علاوه منجر به افزایش قند خون و سرطان كبد نیز می‌شود.

وی خاطرنشان كرد:‌ مواد مصرفی نیروزا حتماً باید تحت نظر متخصص و به میزان لازم مصرف شود. دومین همایش داروسازی بالینی ایران 30 اردیبهشت در سالن همایش‌های رازی به كار خود پایان داد.

مطالب خواندنی و جالب

گالری عکس های دیدنی و جالب

Xبستن تبلیغ
بواسیر
Xبستن تبلیغ
آنلاین بازی کنید