وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تلاش دو دختر برای برگزاری فشن اسلامی در آمریکا

تلاش دو دختر برای برگزاری فشن اسلامی در آمریکا
دو دختر جوان مسلمان توانسته‌اند با طراحی لباس‌های زنانه مطابق با ارزش‌های اسلامی، جایی برای خود در دنیای فشن آمریکا باز کنند. این دو دختر مسلمان یعنی نایلا هاشمیِ 23 ساله، و فاطمه مونکاشِ 25 ساله، به عنوان بهترین دوستان یکدیگر، در شهر هارتفورد ایالت کنتیکات بزرگ شده‌اند. پدران هر دوی آنها مسلمان و اهل جنوب آسیا و مادرانشان، آمریکاییانی تازه مسلمان شده هستند.

گزارشگر این سایت درباره‌ فاطمه و نایلا می‌نویسد: هر دوی آنها، خود را وقف طراحی پوشاک شیکی نموده‌اند که راهی برای به تن نمودن لباس‌هایی پیش پای زنان مسلمان گذاشته است که علاوه بر مطابق بودن با مد روز، پوشیده و بیانگر نجابت نیز هستند.

آنها امیدوارند که محصول پوشاکی جدید خود را، با نام "ایوا خورشید" ، در ماه فوریه 2009 به بازار معرفی نمایند. گرچه این دو طراح، بازار خاصی را در نظر دارند، اما همچنین امیدوارند که بتوانند نظر مجموعۀ گسترده ای از مشتریان بالقوه را به محصولات خود جلب نمایند.

هاشمی گفته است: «این نام، به عنوان یک نام اسلامی، قابل تشخیص است اما هر زنی در پوشاک ما زیبا به نظر خواهد رسید: پوشاکی آمریکایی برای زنان شاغل 25 تا 34 ساله با روش زندگی پر تحرک.»