وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رئیس جمهوری با پنج زن و 20 فرزند + عکس

رئیس جمهوری با پنج زن و 20 فرزند + عکس
رئیس جمهور آفریقایی جنوبی فردی است که دارای 5 همسر و 20 فرزند است. این تعداد همسر و فرزند مورد توجه دولتمردان دیگر کشورها و رسانه های مختلف قرار گرفته است. جاکوب زوما، رئیس جمهور آفریقای جنوبی در سفر اخیر خود به انگلستان "سوبکا مادیما زوما" همسر پنچم خود را به همراه داشته و زوما عادت دارد که در سفرهای مختلف خود هر بار یکی از همسران خود را به همراه ببرد.
 
زوما اولین همسر خود به نام سزاکله خومالو را در سال 1973 اختیار کرد که اکنون در منزلش در ناتال زندگی می کند. این رئیس جمهور خوش مشرب دومین همسرش(دلامینی زوما) را در سال 1998 گرفت که اکنون وی یکی از سیاستمداران کابینه زوما است.
 
جاکوب زوما سیاست‌مدار اهل آفریقای جنوبی و رئیس سابق کنگره ملی آفریقا است و رئیس جمهوری منتخب کنونی آفریقای جنوبی است. او از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۵ معاون ریاست جمهوری آفریقای جنوبی بود. زوما در سال ۲۰۰۵ در پی اتهام رشوه خواری از دولت اخراج شد.
 
زوما در سال 2000 همسر سوم و در سال 2008 همسر چهارم را به شناسنامه خود افزود که برای این دو ازدواج جشنی با شکوه را در سراسر کشور برپا کرد. همسر چهارم زوما که هنگام ازدواج 33 سال داشته در سفر اخیر وی در نشست گروه 20 در روسیه همراه وی بوده است. این رئیس جمهور هوس ران آفریقایی همچنین در سال گذشته پنجمین همسر خود را به عقد خود در آورد تا بتواند رکوردار رئیس جمهور 5 همسری در جهان باشد.
 
 
 
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره