وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ده کار بسیار زیبا و جالب برای تبریک روز پدر

ده کار بسیار زیبا و جالب برای تبریک روز پدر
پس از روز مادر این بار نوبت پدرها است که برایشان برنامه ای ویژه داشته باشیم. روز پدر نزدیک است و همه احتمالا در این فکر هستند که روز پدر را چطور برگزار کنند. بدون شک ، پدران ما در قلب و ذهنمان جای خیلی ویژه ای دارند. اینها احساساتی هستند که با گذر زمان شدت می گیرند و سرانجام روزی می رسد که بچه ها بزرگ می شوند و سر کار می روند.
 
پس از رفتن به سر کار، زندگی شما خیلی شلوغ و خسته کننده می شود و در این هنگام دلتان خیلی هوای گذشته را می کند، و قسمتی از آن گذشته لحظه های خوبیست که با پدرتان به سر برده اید. روز پدر به شما این فرصت را می دهد که دوباره به کودکیتان بازگردید و کارهای جالب انجام بدهید. نمی دانید چه کار بکنید؟ اصلا نگران نباشید زیرا ما به شما می گوییم چه کارهایی می شود در روز پدر انجام داد.

10 — همه کاری که شما باید انجام دهید این است روی دستگاه پخش دی وی دی خود، فیلمی از دوران کودکی تان بگذارید از زمانهایی که با پدرتان بازی می کردید. روزهایی که با هم توپ بازی می کردید، او توپ را برای شما می انداخت و شما آن را می زدید. کی بود که پول شیشه هایی را که با توپ می شکستید، می داد؟

9 – با پدرتان بنشینید و صحبت کنید. تلاش کنید درک کند که چقدر نقش مهمی در زندگی شما دارد. مشخص است که این کار حس خوبی به او می دهد و دوباره احساس جوانی و مهم بودن می کند. همه کارهایی را که برایتان کرده، به او بگویید . مرارتهایی را که در راه شاد کردن شما متحمل شده به او یادآوری کنید.

8 – برای پدرتان داستانی نقل کنید و چند تا جوک تعریف کنید و در همین حین صدای خودتان را ضبط کنید. سپس قرار بگذارید که هر سال به این نوار را گوش کنید. وقتی که به این نوار گوش می کنید هرچیزی را که به ذهنتان خطور می کند و هر احساسی را که در دلتان به وجود می آید یادداشت کنید.

7 – الان وقت استفاده از پولهایتان برای اهداف درست است. به یک فروشگاه خوب بروید و یک کارت مخصوص روز پدر برای پدرتان بخرید. او حتما از این کار شما خوشش خواهد آمد.

6 – عکس بگیرید بله شما حق را به من می دهید اما این بار ، منظور من عکس گرفتن با دوست دخترتان نیست. فعلا جای او را با پدرتان عوض کنید. چند عکس به یادماندنی با پدرتان بگیرید و آن را روی میزکارتان بگذارید تا هر وقت که روز سختی داشتید به تصویر پدرتان نگاه کنید و به یادآورید که او تمام این سختی ها را با عشق تو هموار کرده است.

5 – از آخرین باری که با پدرتان بازی کرده اید زمان زیادی می گذرد؟ این طور نیست؟ اما برای این کار هیچ وقت دیر نیست. روز پدر امسال، ترتیبی بدهید که باهم یک بازی مورد علاقه هردونفرتان را انجام بدهید. قایم باشک چطور است؟ مطمئنا پدر شما همه سوراخ سنبه های خانه را به خوبی می شناسد!

4 – هر پدری به فرزند خود در دوران کودکی درسهایی می دهد. دفتری بخرید و در آن همه درسهای اخلاقی خوبی را که در زمان کودکی از پدرتان آموخته اید بنویسید. سپس این یاداشتها را به پدرتان نشان بدهید. اما برای انجام موفقیت آمیز این کار لازم است که این درسها را به خاطر داشته باشید. آیا به یاد دارید؟

3 –
امسال هدیه روز پدر را از همان فروشگاه مورد علاقه خود بخرید . فاصله سنی خودتان با پدرتان را فراموش کنید . فکر کنید برای عزیزترین دوست تمام سال های زندگیتان خرید می کنید . از تمام خلاقیتتان استفاده کنید.

2 – یک هدیه قشنگ و عالی به پدر بدهید. بگذارید اینها را پیشنهاد کنیم: یک عطر عالی، یک پیراهن خوب( اگر پدرتان فکر می کند هنوز جوان است یک تیشرت هدیه خوبی است) و از این قبیل.

 
1 برای روز پدر حتما هدیه ای برای پدر بزرگتان در نظر بگیرید . اگر او در شهر یا کشور دیگری زندگی می کند حتما به او زنگ بزنید و روز پدر را تبریک بگویید.فراموش نکنید شما فرصت زیادی برای ابراز علاقه و دوست داشتن آنها ندارید.
 
پدرها حامی و قهرمان داستان زندگی شما هستند ، آنها را دوست بدارید .

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره