وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لطیف کردن پوست

برای اینکه گیاهان و خوراکی هایی را که به کار می بریم بهتر بتوانند بر روی تغذیه پوست ما اثر بگذارند لازم است تا پوست زنده ما مستقیما این مواد را دریافت کنند تا فوری جذب نموده و از خواص آنها برای ترمیم خود استفاده کنند.

قبل از این کار باید پوست را از مواد آرایشی پاک کردو سلولهای مرده و شاخی شده ی آنرا جدا و از چربی هایی که به وسیله غده های ترشح کننده پوست ترشح می شوند تمیز نمود، یعنی آنها را از پوستمان جدا و پوست را پاک و نازک و لطیف کرده و سپس از مواد مغذی استفاده کنیم.

برای نازک کردن پوست به خصوص پوست صورت، باید از شامپوی یچه استفاده نماییم که دارای مواد قلیایی کمتری می باشد و به پوست آسیبی نمی رساند و بهتر است این گونه عمل کنیم: یک لیف نرم را به مقداری شامپوی بچه آغشته نموده وسپس آن را به صورتمان که قبلا آنرا خیس نموده ایم می کشیم، این لیف را آرام ، آرام به صورت کشیده و بهتر است این کار را از پیشان شروع کرده و تا گوش ها و زیر گردنمان ادامه دهیم و صورت را کاملا با آن شست و شو دهیم ، با این عمل چربی های روی پوستمان و همچنین آلودگی های روی آنرا کاملا تمیز نموده و سلولهای شاخی شده ی آنرا هم از بین می بریم  تا پوست صورتمان نازک و لطیف تر شود.
 

پس از تمیزکردن صورت  با کف شامپو آنرا با آب ولرم تمیز می شوییم و سپس خشک نموده، حالا بهترین زمانی است که میوه را به آن بمالیم یا بخور مناسب را انجام دهیم .

بهتر است همیشه قبل از استفاده از ماسک های زیبایی پوستمان را بخور دهیم تا منافذ آن باز شده و آماده پذیرش مواد مغذی ماسک ها شود . در عین حال پس از بخور، بدترین زمانی است که پوست در صورت ارتباط با محیط آلوده آلودگی را دریافت نموده و دچار بیماری می گردد چرا که همانطور که گفته شده منافذ پوست کاملا باز بوده و همانطور که آماده است مواد مغذی را دریافت کند، آماده است تا آلودگی ها را نیز دریافت نموده، پس بهتر این است که لطیف تر کردن پوست را پس از آمدن از بیرون و زمانی که در خانه هستیم انجام دهیم . پس از نازک کردن پوست ، بهترین عمل شست و شوی پوست با آب میوه مخلوط با روغن بادام یابهتر شیره نارگیل می باشد که فوری جذب پوست شده و برای آن بسیار مفید می باشد.

 

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره