وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی عجیب مردی با توموری 84 کیلویی در پایش

زندگی عجیب مردی با توموری 84 کیلویی در پایش

من از زمان تولد با این تومور در پای چپم زندگی می‌كنم و هر سال هم بر رشد آن افزوده شده است، به طوری كه هم‌اكنون وزن آن 84 كیلوگرم است و قدرت حركت و فعالیت را از من سلب كرده است.
 
رسانه‌های رسمی ویتنام اعلام كردند كه یك مرد جوان با یك تومور به وزن 84 كیلوگرم در پایش زندگی می‌كند. «انگوین دوی های» 31ساله كه اهل منطقه «دا لات» در ویتنام است، دراین‌باره به رسانه‌های رسمی این كشور عنوان كرد: من از زمان تولد با این تومور در پای چپم زندگی می‌كنم و هر سال هم بر رشد آن افزوده شده است، به طوری كه هم‌اكنون وزن آن 84 كیلوگرم است و قدرت حركت و فعالیت را از من سلب كرده است.
 
   زندگی عجیب مردی با توموری 84 کیلویی در پایش

 

 

 

 

 

 

 

 

این مرد جوان ویتنامی در ادامه به شبكه خبری فاكس‌نیوز یادآور شد: در سن 14 سالگی با وجود این كه زانوی چپم را برای جلوگیری از رشد تومور قطع كردند، اما در گسترش سلول‌های این غده بزرگ اثری حاصل نشد و روز به روز بر رشد آن اضافه شد. به گزارش ایسنا، رییس متخصصان بیمارستان «هانوئی» ویتنام در این‌ باره خاطرنشان كرد: این تومور بزرگترین در نوع خود است و هم‌اكنون نام این مرد با تومور 84 كیلوگرمی‌اش در كتاب ركوردهای گینس به ثبت رسیده است. علاوه بر این، به دلیل این كه خانواده این مرد بسیار فقیر هستند موفق نشدند هزینه درمان و عمل جراحی دیگر را از 14 سال پیش تاكنون برای بهبودی وی فراهم كنند.
 
به همین دلیل، این جوان 31 ساله هم‌اكنون منتظر كمك‌های مردمی و دولت ویتنام است. این پزشك در ادامه افزود: توموری كه پای چپ این مرد را گرفتار كرده است، خوشبختانه غده‌ای سرطانی نیست و تنها یك جهش ژنتیكی باعث پدید آمدن آن شده است؛ چرا كه اگر این یك غده سرطانی بود این مرد تاكنون جان خود را از دست می‌داد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره