وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس های نامتعارف از زنان در یک نمایشگاه

عکس های نامتعارف از زنان در یک نمایشگاه
خبرنامه دانشجویان ایران:نخستین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در صورتی سومین روز از فعالیت خود را سپری می‌كند كه شركت‌های داخلی چاپ با انتشار عكس‌های غیراسلامی و تحریك‌آمیز از زنان جلوه‌ای نامناسب از یك نمایشگاه را در ایران به نمایش گذاشتند. به گزارش فارس، نخستین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی از روز 26 خرداد با حضور 41 شركت‌كننده ایرانی و خارجی در فضایی به وسعت 2100 متر مربع در حال برپایی است.
 
این نمایشگاه در حالی سومین روز فعالیت خود را سپری می‌كند كه سمینارهای مختلفی با موضوع چاپ برای علاقه‌مندان به این صنعت در حال برگزاری است، همچنین غرفه‌ها با چیدمانی از عكس‌ها و تصاویر مختلف به تبلیغ دستگاه‌های چاپ خود می‌پردازند. بر اساس این گزارش، برخی شركت‌های داخلی بدون توجه به فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی از فرهنگ غرب پیروی كرده و برای معرفی دستگاه‌ها و فعالیت‌های چاپی خود به انتشار عكس‌های مبتذل پرداخته‌اند كه برخی از آن‌ها مروج فرهنگ غرب و گروه‌های منحرف است.
 
شكل و شمایل برخی عكس‌ها نشان می‌دهد كه نگاه برخی شركت‌ها به صنعت چاپ بهره‌گیری از جذابیت‌های جنسی برای تبلیغات اجناس مورد‌نظر خود بوده است. این گزارش حاكی از آن است كه در نخستین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی اكثر عكس‌ها و تصاویر بنرها به فرهنگ غرب و زنان بی‌بندو‌بار كشورهای غربی اختصاص دارد و این جای سؤال از مسئولان باقی است كه آیا صرفاً برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی كافی است و نباید هیچ‌گونه نظارتی بر چگونگی برپایی آن و تطبیق فعالیت‌ها و تبلیغات شركت‌ها با فرهنگ دینی و اسلامی و عرفی جامعه صورت پذیرد؟ نخستین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی از صبح پنجشنبه 26 خرداد پذیرای علاقه‌مندان به صنعت چاپ دیجیتال است و 29 خرداد نیز به كار خود پایان خواهد داد.