وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش جدید تجاوز جنسی در دبی

روش جدید تجاوز جنسی در دبی

شهروندان انگلیسی در دوبی توصیه شده در کلوپ ها با دوستان خود بمانند، به شدت از جدا شدن از جمع اجتناب کنند و با افراد غریبه معاشرت نکنند.

سفارت انگلیس به شهروندان انگلیسی که در امارات زندگی می کنند در مورد افزایش "افزودنی هایی که بدون آگاهی شخص در نوشیدنی وی حل می شود" هشدار داد.

به گزارش آزادنگار، این اقدام که اغلب اوقات تجاوز جنسی را در پی دارد در کلوپ های شبانه دوبی به شدت افزایش یافته و منجر به تجاوزهای جنسی هم به مردان و هم به زنان می شود.
 
در بیانیه دفتر مشترک المنافع شهروندان انگلیسی به زنان گردشگر انگلیسی توصیه شده در زمانی که به تنهایی مسافرت می کنند مراقب خود باشند و به خصوص در شب از تاکسی های شرکت های معتبر تاکسی رانی استفاده کنند.
 
همچنین به شهروندان انگلیسی در دوبی توصیه شده در کلوپ ها با دوستان خود بمانند، به شدت از جدا شدن از جمع اجتناب کنند و با افراد غریبه معاشرت نکنند.

در گزارشی که سال ۲۰۰۹ از سوی دفتر امور خارجه انگلیس منتشر شد آمده بود که احتمال دستگیری انگلیسی ها در امارات بیش از هر کشور دیگری در جهان است چراکه آنها قوانین و رسوم محلی این کشور را نمی شناسند.

بیش از ۱۰۰ هزار تن از شهروندان انگلیسی در امارات زندگی می کنند و بیش از یک میلیون تن از مردم انگلیس در سال ۲۰۰۹ به امارات سفر کرده اند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره