وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختر اماراتی که به رویاهایش رسید

دختر اماراتی که به رویاهایش رسید
او از زمانی كه نامش در كتابی با عنوان 100 زن برتر هوانوردی قرار گرفته، احساس مسوولیت بیشتری می‌كند، چراكه باید حواسش به نام فامیلی‌اش و اعتبار كمپانی‌اش هم باشد.
 
شانس بزرگی كه این دختر آورد، حمایت همه جانبه خانواده‌اش از رویای اوست. سلما البلوشی اولین زن اماراتی است كه می‌تواند كمك خلبانی را به عنوان شغل جدیدش تجربه كند. به گزارش گلف نیوز، این بانوی 24 ساله می‌گوید كه دو چیز در زندگی او را مجذوب خودش كرده. یكی فرودگاه‌ها و دیگری بیمارستان‌ها.
 
سلما البته یك‌ونیم سال در دانشگاه پرستاری درس خواند اما تصمیم گرفت كه قید این رشته را بزند تا به رویایش یعنی پرواز برسد. او می‌گوید: «فرودگاه‌ها یكی از معدود جاهایی است كه شما می‌توانید افرادی از قومیت‌های مختلف را دور هم ببینید. افرادی كه هر كدامشان زبان خودشان را دارند.»
 
سلما كه به‌رغم علاقه‌اش به پرواز تجربه سفر با هواپیما را نداشت، اولین بار و در دوران تمرین از امارات به لندن پرواز كرد. سفری كه به عقیده او یك تجربه ترسناك بود. او از سال 2007 وارد دوره كارآموزی شركت هوایی اتحاد شد و طبق قراردادی كه با این شركت بسته هواپیمای مدلa330 آنها را هدایت می‌كند. به عقیده او جالب‌ترین و مهیج‌ترین قسمت پرواز، زمان برخاستن و فرود است.
 
سلما با دنبال كردن رویایش راه را برای سایر دختران اماراتی كه عاشق پرواز بودند، باز كرده. او قبل از ورود به كلاس‌های خلبانی یك دختر خجالتی و خام بود كه حالا تبدیل به یك بانوی كارآزموده شده، به خصوص آنكه در محیطی كار می‌كند كه بیشتر همكارانش مرد هستند.
 
او از زمانی كه نامش در كتابی با عنوان 100 زن برتر هوانوردی قرار گرفته، احساس مسوولیت بیشتری می‌كند، چراكه باید حواسش به نام فامیلی‌اش و اعتبار كمپانی‌اش هم باشد. شانس بزرگی كه این دختر آورد، حمایت همه جانبه خانواده‌اش از رویای اوست.
 
او دو خواهر و یك برادر كوچك‌تر دارد و از اینكه با ورودش به دنیای خلبانی برای خانواده‌اش الگو شده، خوشحال است: «اگر حمایت‌های مادرم نبود، مطمئنا به چنین موفقیتی نمی‌رسیدم.» وقتی از او در مورد ازدواج می‌پرسند، می‌گویند مرد ایده‌آلش كسی است كه از او نخواهد قید كار كردن را بزند. سلما به رویایش رسیده و دوست دارد تا زمانی‌كه امكانش هست، در این كار باقی بماند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره