وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

15 زن و دختر در دام رمالی شیطان صفت

15 زن و دختر در دام رمالی شیطان صفت
روزنامه جام‌جم نوشت: با شکایت دختر جوانی که از سوی یک رمال شیطان صفت مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، ماموران پلیس آگاهی این متهم را دستگیر کردند. در تحقیقات مشخص شد، مرد رمال به بهانه بخت‌گشایی و مداوای نازایی، 15 زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
 
چندی پیش دختری جوان با حضور در پلیس آگاهی استان تهران از مرد رمالی به نام امیر شکایت کرد. شاکی در اظهاراتش گفت: چند خواستگار داشتم که به همه آنها پاسخ منفی دادم و از چند ماه پیش دیگر کسی به خواستگاری‌ام نیامد و این موضوع مرا به شدت نگران می‌کرد تا این که به توصیه فردی به خانه مرد رمال رفتم تا او به اصطلاح بخت‌گشایی کند. پس از ورود به خانه مرد رمال، او مدعی شد که بخت من بسته شده است و سپس به بهانه نوشتن دعا روی بدنم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدید کرد در صورت شکایت اجنه را سراغم می‌فرستد و از من سلب آسایش خواهد کرد و …
 
در پی این شکایت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و با کنترل نامحسوس و مستندسازی از رفتارهای مرد رمال‌ ـ که بیشتر مراجعه‌کنندگان به او را زنان و دختران جوان تشکیل می‌دادندـ مشخص شد مرد رمال به بهانه نوشتن دعای حل مشکلات و گشایش بخت روی بدن زنان با زعفران و گلاب آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است. با گزارش عملکرد مجرمانه رمال شیطان‌صفت به بازپرس پرونده، دستور قضایی در این ارتباط صادر و متهم دستگیر شد.
 
با دستگیری متهم، 15 زن و دختر که در دام شیطانی وی گرفتار شده بودند، با حضور در پلیس آگاهی از وی شکایت کردند که تحقیق در این زمینه برای شناسایی دیگر شاکیان ادامه دارد. سرهنگ گل‌صباحی با اشاره به این پرونده گفت: از ابتدای سال جاری، ماموران پلیس آگاهی استان تهران و البرز ‌8 رمال حلیه‌گر را دستگیر کرده‌اند که 2 نفر از این رمال‌ها زن هستند.
 
برخی از این رمال‌ها حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارند و صرفاً با وعده‌های پوچ و فریبنده نه‌تنها مشکلی از مردم حل نمی‌کردند، بلکه برای آنها مشکلات بیشتری را رقم می‌زدند. در بازرسی از محل سکونت رمال‌های دستگیرشده انواع کتاب‌های رمالی، ادوات شیطان‌پرستی، رمل و اسطرلاب، پوست حیوانات و نسخه‌های عجیب و غریب کشف شده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره