وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

توصیه خواندنی بیل گیتس به دخترانش

توصیه خواندنی بیل گیتس به دخترانش
بیل گیتس در ۵۵ سالگی به آرزوهای مالی خیلی از ما رسیده است. عكس او بارها روی جلد مجلاتی از جمله تایم وفوربز بوده وشركت مایكروسافت كه در سال ۱۹۷۵ همراه با پل آلن كارش را شروع كرد حالا بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد. به گزارش خبر،گیتس به شكل رسمی دومین مرد ثروتمند جهان است.
 
سال قبل پس از نزدیك به دو دهه جایگاهش در صدر رده بندی را به كارلوس اسلیم مكزیكی واگذار كرد چرا كه بیش از ۲۸ میلیارد دلار را صرف كارهای خیریه كرد اما هنوز هم ۵۶ میلیارد دلار ثروت شخصی دارد. اصولابا این همه پول و شهرت نگرانی نباید معنایی در زندگی او داشته باشد اما او صحبت درباره خانواده اش را این چنین شروع می كند:
 
 
«من به بچه ها تاكید كرده ام آهنگهای لیدی گاگا را گوش نكنند و مراقب اشعاری كه بدآموزی دارند باشند. خوشبختانه جنیفر( ۱۵ ساله ) و روری( ۱۲ ساله ) این موضوع را درك كرده اند و مراقب خواهر كوچكشان فوب ( ۹ ساله ) هستند تا آهنگهای نامناسب را گوش نكند.» وقتی از او درباره این ثروت وواگذاری آن به بچه ها می پرسیم، با لحنی جدی پاسخ می دهد:«فكر نمی كنم این میزان ثروت برای آنها خوب باشد.
 
ما برای آنها تا جایی كه ممكن است تسهیلات آموزشی فراهم میكنیم و درمورد مسائل بهداشتی هم كاملا مراقب هستیم اما درمورد كسب درآمد آنها باید راه خودشان را پیدا كنند و اگر كار اضافه بر برنامه عادی انجام دهند، پولی به آنها پرداخت می شود.»

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره