وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اغفال 100 دختر در سایت همسر یابی

اغفال 100 دختر در سایت همسر یابی
مهندس قلابی كه به اتهام اینترنتی اغفال ۱۵ دختر جوان بازداشت شده است در اعترافات تازه‌اش مدعی شد: به بیش از یكصد دختر جوان پیشنهاد ازدواج داده و با ترفند‌های مختلف از آنها كلاهبرداری كرده است.
 
شرق:این پرونده با شكایت دختر جوانی به ‌نام سولماز در بازپرسی شعبه دوم دادسرای جرایم رایانه‌ای تشكیل شد. این دختر گفت: مدتی قبل در یك سایت همسریابی ثبت‌نام كردم تا از این طریق مرد ایده‌آلم را پیدا كنم. مدتی گذشت تا اینكه سایت مردی به‌نام فرید را كه مدعی بود مهندس است به من معرفی كرد. در همان برخورد اول شیفته فرید شدم و تلاش كردم رابطه‌ام را با او ادامه دهم. او هم به من قول داد، آینده خوبی برایم فراهم و من را خوشبخت كند. به این ترتیب در حالی كه من همه چیز را تمام شده می‌دیدم، قرار شد تا چند ماه دیگر با برگزاری جشن عروسی زندگی مشترك‌مان را آغاز كنیم.
 
در این مدت من با فرید به‌طور تلفنی رابطه داشتم اما بیشتر ارتباط ما از طریق چت در اینترنت بود. در حالی كه مدتی از آشنایی‌مان گذشته بود فرید تماس گرفت و مدعی شد خودرواش تصادف كرده و به حدود دو میلیون تومان پول نیاز دارد. من هم كه او را شوهرم می‌دانستم، بلافاصله به حسابی كه گفته بود پول واریز كردم. این مورد چند بار دیگر تكرار شد و فرید با بهانه‌های مختلف چند مرتبه از من پول گرفت تا اینكه به‌طور ناگهانی ناپدید شد.
 
او به تماس‌های تلفنی‌ام جواب نمی‌داد و این موضوع نگرانم كرده بود. چند روزی صبر كردم تا اینكه یك روز به‌طور اتفاقی رمز ای‌میل فرید را به دست آوردم و وارد ای‌میل‌اش شدم. هنوز چند لحظه از این كار نگذشته بود كه چندین نفر كه همه آنها دختر بودند، برایم پیام دادند. پیام‌های آنها نشان می‌داد فرید از همه آنها خواستگاری كرده و به همه‌شان قول ازدواج داده است. آن لحظه بود كه فهمیدم فرید مرد شیادی است و هدفش از خواستگاری از من كلاهبرداری بوده است.
 
اظهارات شاكی نشان می‌داد متهم علاوه بر سولماز، دختران دیگری را نیز با وعده ازدواج فریب داده است. به همین دلیل به دستور بازپرس رییسی، افسران پلیس فتا تجسس‌های خود را برای شناسایی مرد شیاد آغاز كردند. با گذشت چند روز از آغاز رسیدگی به این پرونده در حالی كه تعداد شاكیان به ۱۵ نفر رسیده بود ماموران مخفیگاه فرید را شناسایی و وی را دستگیر كردند.
 
او ابتدا خواستگاری از شاكیانش را انكار می‌كرد، اما در ادامه وقتی در برابر آنها قرار گرفت به ناچار رابطه با شاكیان را پذیرفت، اما مدعی شد قصد داشته با تمام آنها ازدواج كند. شاكیان پرونده كه فرید از بیشتر آنها كلاهبرداری كرده بود نیز مدعی شدند: كار فرید ضربه روحی شدیدی به آنها زده و باعث شده با مشكلات زیادی روبه‌رو شوند. آنها گفتند، فرید خود را به‌عنوان مهندس معرفی كرد و وعده و وعید‌های او، آنها را فریب داده است.
 
از آنجا كه ممكن بود شاكیان پرونده افزایش یابند متهم تحت بازجویی‌های فنی- پلیسی قرار گرفت تا زوایای پنهان اقداماتش روشن شود. با گذشت مدتی از تحقیقات تخصصی فرید در اظهاراتی شگفت‌انگیز مدعی شد، تاكنون از حدود یكصد دختر و زن مطلقه خواستگاری كرده و با وعده و وعید اعتماد آنها را جلب و در فرصتی مناسب از آنان كلاهبرداری كرده است. وی كه مدتی قبل همسرش را طلاق داده است، مدعی شد: قصد داشته با تمام طعمه‌هایش ازدواج كند. اظهارات متهم در حالی بود كه فقط ۱۵ نفر از طعمه‌هایش، او را شناسایی و از وی شكایت كرده بودند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره