وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختر تورگوت اوزال درایران فروشگاه 34 طبقه میسازد

دختر تورگوت اوزال درایران فروشگاه 34 طبقه میسازد
عصر ایران : به نقل از مجله کلبک و روزنامه حریت تركیه ، زینب اوزال رییس " گروه سرمایه گذاری اوزال " قرار است با شراكت یك شركت دیگر تركیه ای به نام " ساختمان سازی سلجوق " ، مركز خرید بزرگ 32 طبقه ای در شهر تهران احداث كند.
 
زینب اوزال به روزنامه حریت تركیه گفت :‌" ما تا به حال 56 میلیون دلار روی این پروژه سرمایه گذاری كرده ایم . در ایران تنها یك مجموعه بزرگ فروشگاهی وجود دارد از فروشگاه ها و مراكز بزرگ خرید در آنجا خبری نیست و ما می خواهیم این فروشگاه ها را گسترش دهیم ، ایران همچنین نیاز به ساخت رستوران هم دارد. وی افزود :‌ " شریكم " بشیر یایلا " ( رییس كمپانی ساختمان سازی سلجوق) به خوبی از ساختمان سازی سر در می آورد و من هم از سرمایه گذاری خارجی . فكر می كنم این پروژه با همكاری دو شركت پروژه موفقی باشد.
 
وی با اشاره به مشكلات موجود در راه سرمایه گذاری در ایران از تحریم های مالی و بانكی آمریكا علیه این كشور به عنوان مانع عمده در سرمایه گذاری در ایران نام برد اما تاكید كرد كه باید به هر حال این مشكلات را رفع كرد. آمریكا بارها از دولت و سرمایه گذاران تركیه خواسته است تا همكاری های تجاری خود با ایران را متوقف كنند. زینب اوزال در پاسخ به سوالی درباره رقابت با برادرش " احمد اوزال " كه وی نیز صاحب یك شركت تجاری سرمایه گذاری خارجی است گفت :‌ " رقابتی بین ما نیست .
 
احمد در عراق سرمایه گذاری كرده و من هم ایران را انتخاب كرده ام . اتفاقا پس از اینكه احمد متوجه قصد من برای سرمایه گذاری در ایران شد به من گفت كه چرا این كشور را انتخاب كرده ام ؟ وی به من توصیه كرد كه به جای دست و پنجه نرم كردن با مشكلات تحریم ایران ، در عراق سرمایه گذاری كنم كه از نظر او از همه جهت برای سرمایه گذاری خارجی آماده است. دختر رییس جمهوری اسبق تركیه با اشاره به گرمی روابط ایران و تركیه در سال های اخیر گفت : در واقع این رجب طیب اردوغان بود كه پلی زد و من را به سرمایه گذاری در ایران كشاند.
 
هم اكنون ساختمان سازان تركیه ای در ایران مشغول انجام پروژه های مختلفی هستند . قبلا ما در هفته تنها دو پرواز به ایران داشتیم اما الان پروازها بیشتر شده و هواپیماهای بزرگ تری برای این كار اختصاص پیدا كرده است. وی در باره زندگی اش در ایران نیز می گوید: خانه من در تهران است. هر 2، 3 ماهی یکبار به ترکیه می آیم. بقیه زمانم را در تهران سپری می کنم. در تهران احساس غریبی نمی‌کنم. در آنجا همه کانال های تلویزیونی ترک را تماشا می کنند. تمامی سریال های ما از جمله:« زمان به سرعت می گذرد، گناه فاطمه گل چیست و مزرعه خانم» را دنبال کرده و به زبان ترکی مسلط هستند.
 
دختر رئیس جمهور اسبق ترکیه می افزاید: برخلاف تصور تعداد خانم های چادری بسیار کم است. ضمناً خانم های ایرانی خیلی زیبا و شیک پوش اند. زن های ایرانی در هر زمینه کاری از جمله در بخش دولتی حضور داشته و بسیار فعال هستند. زن های ایرانی رانندگی نیز می کنند و حتی می‌توانم بگویم که از ما مدرن تر زندگی می کنند.
 
بسیاری از زن های ایرانی زیبا و با آرایش هستند. تا آنجایی که من اطلاع دارم بیشترین عملیات زیبایی نیز در ایران صورت می گیرد. بویژه عمل زیبایی بینی خیلی رایج است. زینب اوزال درباره مشکلات کار در ایران نیز تنها به این نکته بسنده می کند: تنها مشکل کاری ما درایران این است که هنگام انجام کار برای دولت ، ضمانت نامه بانکی درخواست می شود. این را نیز بانک ها بدلیل اعمال تحریم از سوی آمریکا به ایران نمی‌دهند. این مسئله باید حل شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره