وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درگیری بسیار عجیب راننده تاکسی با مسافر زن در تهران

درگیری بسیار عجیب راننده تاکسی با مسافر زن در تهران
این گزارش حاکی است در این ماجرا زن مذکور در حالی که از ترس بر خود می لرزید به سمت پیاده رو هدایت شد در این هنگام رهگذران به دور وی حلقه زدند و پس از آن که برای کاهش استرس وی مقداری آب به او دادند، از وی سوالاتی در مورد چگونگی ماجرا پرسیدند و در همین هنگام نیز یکی از شهروندان موضوع را به پلیس اطلاع داد.
 
خراسان: یک تاکسی تلفنی که مدیر آن با یک مسافر زن ۴۶ ساله درگیر شده بود صبح دیروز از سوی مراجع انتظامی پلمب شد. در عصر روز نهم خرداد ماه جاری صدای فریاد و کمک خواستن زنی در ابتدای بولوار باهنر(جنب کوی پردیس دانشگاه فردوسی) مردم و رهگذران را به محل کشاند، مشاهدات خبرنگار ما که در صحنه حضور داشت حاکی از آن بود که راننده یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ با زنی که بعد مشخص شد مسافر وی بوده است درگیر شده است.
 
در این درگیری راننده آژانس زن مذکور را مورد فحاشی خود قرارداد و هنگامی که مسافر یاد شده با فریاد نسبت به اقدام او اعتراض کرد وی با مشت ضرباتی را بر بدن مسافر خود وارد آورد. به دنبال این اقدام جمعیت حاضر در محله سعی در آرام کردن مسافر و دور کردن راننده داشتند اما راننده پراید، هم چنان به تهدیدهای خود ادامه و مسافر خود را مورد فحاشی قرار داد.
 
رهگذران با دیدن این صحنه متاثر گشته و مانع حرکت راننده مذکور که قصد داشت پس از این اقدام از محل متواری شود، شدند یکی از جوانان حاضر در محل حادثه نیز که با دیدن این صحنه قصد کتک کاری را داشت با جلوگیری افراد دیگر رو به رو شد.
 
این گزارش حاکی است در این ماجرا زن مذکور در حالی که از ترس بر خود می لرزید به سمت پیاده رو هدایت شد در این هنگام رهگذران به دور وی حلقه زدند و پس از آن که برای کاهش استرس وی مقداری آب به او دادند، از وی سوالاتی در مورد چگونگی ماجرا پرسیدند و در همین هنگام نیز یکی از شهروندان موضوع را به پلیس اطلاع داد. زن مذکور گفت: من یکی از مشترکان تاکسی تلفنی مذکور هستم و بارها سایر رانندگان آژانس مرا به مقصد رسانده اند اما امروز ملاحظه کردم که مدیر آژانس برای انتقال من به مقصدم در میدان استقلال آمده است.
 
وی افزود: در بین راه در حالی که با تلفن مشغول صحبت با دخترم که در شهر دیگری دانشجوست، بودم، راننده آژانس از من سوالاتی در مورد این که از کدام مسیر بروم، پرسید ولی من حواسم به تلفن بود و حرف های او را نشنیدم و پاسخی به وی ندادم که نامبرده از این اقدام من ناراحت شد و شروع به گفتن حرف های بی ربط کرد.
 
من هم در پاسخ وی گفتم: «آقا من چه می دانم از کدام مسیر بروید، من می خواهم به مقصد برسم و شما راننده اید و بهتر می دانید از کدام مسیر بروید، بنابراین نباید از من سوال کنید» و هم چنین به وی گفتم که «من اصلا سوال های شما را متوجه نشدم و قصد بی احترامی به شما را نداشتم که این قدر عصبانی شده اید».
 
وی گفت: در این هنگام راننده آژانس با حرف های بی ربط و رکیک مرا مورد خطاب قرار داد و سپس خودرو را از مسیر اصلی در بولوار وکیل آباد منحرف کرد و در حالی که مقصد من میدان استقلال بود وی وارد بولوار باهنر شد که من با دیدن این صحنه در اتومبیل را باز کرده و با فریاد از مردم کمک طلبیدم اما او هم چنان به راه خود ادامه می داد و من که ترسیده بودم با کیفم ضربه ای برای متوقف کردن خودرو به وی زدم اما موفق نشدم.
 
در این هنگام یک اتومبیل که ۳ سرنشین داشت با مشاهده صحنه به جلوی خودروی مدیر آژانس پیچید و او را مجبور به توقف کرد. من نیز فوری سوئیچ را از روی خودرو برداشتم تا راننده فرار نکند که در این هنگام وی دست مرا به شدت گاز گرفت و ضربه ای با مشت به من زد که پس از آن حالم بد شد و مردم مرا به سمت پیاده رو هدایت کردند و پس از آن که مقداری آب به من دادند، حالم اندکی بهتر شد.
 
در همین حین نیز یکی از شهروندان موضوع را به پلیس اطلاع داد. وقتی مردم از راننده علت ماجرا را پرسیدند وی برخی حرف ها را به مسافر خود نسبت داد.ادامه گزارش حکایت از آن دارد که پس از این اقدام و به دنبال حضور پلیس پرونده ای در این زمینه تشکیل شد و موضوع در دستور کار قضایی قرار گرفت و اداره اماکن فرماندهی نیروی انتظامی نیز بررسی های خود را بر روی این پرونده انجام داد و در نهایت دیروز صبح آژانس مربوطه را پلمب کرد.
 
پس از پلمب تاکسی تلفنی مذکور، خبرنگار خراسان به محل رفت که با پلمب آژانس مواجه شد، در مقابل آژانس مذکور هیچ خودرو و راننده ای وجود نداشت و وقتی از کسبه محل سراغ رانندگان را گرفتیم گفتند که اکثر آن ها در ابتدای بولوار خودروهای خود را پارک کرده و روی چمن ها نشسته اند.
 
یکی از رانندگان در گفت وگو با خبرنگار ما در مورد علت پلمب اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: صبح سرویس رفته بودم و وقتی بازگشتم در کمال تعجب مشاهده کردم که آژانس پلمب شده است. راننده دیگر که بازنشسته می باشد نیز ضمن ابراز بی اطلاعی از موضوع وقتی از وی درباره مسافر یاد شده پرسیدم،
 
پاسخ داد: تا به حال چند بار وی را به مقصد رسانده ام و از وی هیچ مورد و اعتراضی ندیده ام. راننده دیگری نیز گفت: اگرچه باید با فرد خاطی برخورد شود اما پلمب این آژانس ضربه ای به ما رانندگان وارد کرد چرا که اکثر ما قسط و قرض داریم و با پلمب آژانس نمی توانیم پاسخگوی قرض های خود باشیم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره