وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

متلکی که یک عروسی را عزا کرد!

متلکی که یک  عروسی را عزا کرد!
فارس: اصغر قطب‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خرداد ماه‌جاری طی تماس تلفنی از بیمارستان فاطمةالزهرا شهرستان حاجی‌آباد ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به بیمارستان مراجعه و با جسد غرق در خون جوانی مواجه شدند و مشخص شد مقتول از ناحیه پشت ران پای چپ مورد اصابت یك ضربه چاقو قرار گرفته و به علت خونریزی شدید فوت كرده است.
 
وی افزود: ماموران بلافاصله تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی ضارب این مقتول 18 ساله شدند. رئیس پلیس آگاهی در ادامه بیان داشت: ماموران به مخفیگاه متهم مراجعه و در یك اقدام ضربتی وی را دستگیر و برای بازجویی به اداره آگاهی شهرستان منتقل كردند.
 
قطب‌زاده تصریح كرد: متهم در بازجوئی‌های فنی و پلیسی اعتراف كرد و گفت: "مقتول از اهالی روستای تزرج بوده و برای حضور در یك عروسی به روستای ما آمده بود كه متوجه شدم به خواهر دوستم متلك و حرف ركیك گفته و من نیز با او گلاویز شدم و با چاقوی آشپزخانه كه همراه داشتم یك ضربه به ران او وارد كرده و از صحنه گریختم.
 
" رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان بیان داشت: ماموران آلت قتاله را ضبط و همراه با متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی كردند. وی در ادامه با ذكر هشدارهای پلیسی و امنیتی تصریح كرد: امروزه كنترل منطقی و مناسب جوانان توسط پدر و مادر از جایگاه مهمی برخوردار است.
 
این فرمانده ارشد انتظامی با بیان اینكه ریشه بسیاری از مشكلات اجتماعی در عدم تربیت و بهینه‌‌سازی فرهنگی است، ادامه داد: متاسفانه گرایش برخی از افراد به مواد ممنوعه سبب بروز رفتارهایی در این طیف می‌شود كه بعضا تا یك عمر باید تقاص آن را پس بدهند.
 
قطب‌زاده با اشاره به راهكارهایی كه جامعه باید در راستای پایداری امنیت به آن توجه كند، ادامه داد: اطلاع‌رسانی صحیح از چالش‌ها و رفتارهایی كه ممكن در پی بروز برخی از اعمال پیش آید خود می‌تواند جلوی بسیاری از معظلات اجتماعی را بگیرد. وی در پایان با بیان اینكه پلیس آگاهی استان به طور كامل امور امنیتی را رصد می‌كند از مشاركت مردم در تامین این مهم قدردانی كرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره