وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حادثه ای خواندنی و عجیب برای زنی که به دریا رفت

حادثه ای خواندنی و عجیب برای زنی که به دریا رفت
زنی كه حدود یك دهه قبل همراه با قایق دوستش یك هفته به مدیترانه سفر كرده بود، به سندروم نادری دچار شده و از آن زمان 9 سال است كه به بیماری دریازدگی دچار است.
 
جین هافتون 46 ساله از سندروم نادر مل دو دیباركمن دچار شده است كه احساس حركت بر روی آب را در بیمار ایجاد می‌كند. وی در ژوئن 2001 در جریان سفر به پالمای اسپانیا به این سندروم دچار شد. حدود یك دهه بعد وی كه مادر یك فرزند است، می‌گوید كه این شرایط زندگیش را ویران كرده است.
 
وی گفت: شرایط من مانند كسی است كه در حال راه رفتن روی بالش و متكا یا ترامپولین باشد. همه چیز اطراف من در حالش لغزش است؛ هم اشیا نوسان دارند و به هیچ وجه تعادل ندارم. وی افزود: وقتی حالم خوب است، مانند این است كه روی یك دریای آرام هستم؛ اما وقتی حالم بد می‌شود، به ندرت می‌توانم سر پا بایستم.
 
وقتی از قایق پیاده شدیم، با كمی خنده می‌خواستیم آن را فراموش كنیم؛ اما هنگام شام میزها در اطرافم تكان می‌خوردند. پس از 2 هفته نگرانی من جدی شد. پزشكان گمان می‌كردند وی به تومور مغزی دچار شده است، اما نتایج MRI نشان داد اینگونه نیست.
 
نكته جالب اینكه وی تنها زمانی این احساس را ندارد كه در حال مسافرت در قایق یا قطار یا هواپیماست. پس از ماه‌ها تحقیق، وی سرانجام به بیمارستان اعصاب لندن منتقل شده و در آنجا پزشكان تأیید كردند كه به این سندروم نادر دچار شده است.
 
 
به رغم گذراندن ماه‌ها تمرین تعادل؛ علایم بیماری در وی تغییری نكرده و كارشناسان معتقدند كه مغز وی به این حالت عادت كرده است. این سندروم درمانی ندارد و می‌تواند برای زندگی بیمار ویران كننده باشد. متخصصان اعصاب معتقدند علت این رویداد حالات غیرعادی مغز است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره