وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فجیع ترین و بدترین تجاوز قرن

فجیع ترین و بدترین تجاوز قرن
پرستار 54 ساله سوئیسی اعتراف کرد به 114 معلول و ناتوان طی 29 سال خدمت کاری اش تجاوز کرده است….
 
پلیس در ماه آوریل سال گذشته بعد از شکایت دو نفر علیه متهم وی را بازداشت کرده و روانه زندان کرد. دو قربانی معلول این ماجرا که در آسایشگاه معلولین نگهداری می شدند به والدین خود گفتند که پرستارشان از آنها سوء استفاده جنسی کرده است.
 
پلیس منطقه برن در سوئیس تایید نمود که متهم رسما اعتراف کرده به 114 نفر از جمله یک نوزاد یک ساله تجاوز کرده است.وی همچنین به 8 مورد تلاش برای تجاوز نیز اعتراف کرده است. در بیانیه شرم آور پلیس برن آمده که متهم اعتراف کرده که در طول 29 سال از زندگی کاری اش در آسایشگاه های معلولان جسمی و ذهنی حتی به برخی از کودکان کارمندان آسایشگاه ها نیز تجاوز کرده است.
 
اغلب قربانیان ایم مرد جنایتکار از معلولان فیزیکی و یا ذهنی بوده که کم سن وسال ترین آنها در زمان وقوع جرم یک ساله بوده است.
 
بر اساس مدارک موجود متهم از سال 1982 بدین سو در 8 آسایشگاه مختلف در سوئیس کار کرده که 5 آسایشگاه در منطقه برن قرار داشته وبقیه در کانتونهای دیگر سوئیس قرار دارد. نهمین آسایشگاهی که وی در آن مشغول کار بوده در آلمان قرار دارد.
کریستوفر شوئر بازپرس پرونده در کنفرانس خبری گفت صدها عکس و ویدئوی مستهجن که متهم را حین ارتکاب جرم نشان می دهد از خانه وی بدست آمده است.گفتنی است متهم یکبار در سال 2003 توسط خانواده دختری 13 ساله به اتهام سوء استفاده جنسی بازداشت شده بود اما پلیس گزارش دخترک معلول را باور نکرده و پرونده را مختومه اعلام کرده بود.این پرونده نیز بازگشایی مجدد شده است.
 
آلن گوگنبوهل روانپزشک سوئیسی سوء استفاده جنسی از معلولان را موردی دانست که قبلا درباره آن در این کشور بحث شده و همیشه مراقبتهای لازم نیز تاکید شده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره