وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جالب ترین روش بدست آوردن دخترمورد علاقه تان

جالب ترین روش بدست آوردن دخترمورد علاقه تان
در تایلند استفاده از گردن اویزها و اشیایی با نمادهای مذهبی و همچنین خالکوبیهای بودایی رواج زیادی بویژه در میان جوانان پیدا کرده است.
 
به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی در تایلند نه تنها راهبان بودایی بلکه جوانان این کشور نیز برای مد یا اعتقاد به قدرت ماورایی از گردن اویزها، دستبندها و همچنین خالکوبیهای بودایی استفاده می کنند.
 
حتی برخی جوانان برای اینکه بتوانند نظر دختر مورد نظر خود را برای ازدواج جلب کنند روی بدن خود خالکوبیهایی می کنند که معتقدند به انها قدرت ماورایی می دهد! البته بر اساس سنتهای معابد بودایی که این خالکوبیها را انجام می دهند اگر فرد مقررات اخلاقی خاصی را رعایت نکند نیروی این خالکوبیها از بین می رود. البته دیگر به این گونه مقررات عمل نمی شود و خالکوبیها بیشتر به یک هنر، مد و منبع درامد تبدیل شده است.
 
طلسم یا حرز در واقع مجسمه های کوچکی هستند که افراد در تایلند برای محافظت از خود در برابر بلایا می خرند. البته بیشتر این طلسمها و گردن اویزهای مخصوص ارزان هستند اما در مواردی بسته به سازنده ان و تاریخ ساخت ممکن است تا چند هزار دلار قیمت داشته باشند زیرا به باور برخی نیروی بیشتری در خود دارند. در تایلند تقریبا همه به نوعی به این طلسمها باور دارند حتی مجله ای مخصوص درباره این طلسمها هم چاپ می شود. در تایلند ارزش تجارت این طلسمها به صدها میلیون دلار در سال می رسد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره