وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کشف حجاب دختر مدیر ایرانی در برنامه تلوزیونی

کشف حجاب دختر مدیر ایرانی در برنامه تلوزیونی
به گزارش پرداد و به نقل از مشرق :: رادیو و تلویزیون ملی آمریکا طی برنامه‌ای اقدام به نمایش کشف حجاب تعدادی از دختران مسلمان می‌کند که در میان آنها دختر یکی از مدیران دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن نیز دیده می‌شود.
 
در این برنامه رادیو و تلویزیون ملی آمریکا (NPR) در برنامه‌ای به نمایش ۱۲ دختر مسلمان می‌پردازد که نخست این دختران حجاب بر سر دارند و بعد در برابر دوربین این شبکه، حجاب خود را برداشته و شروع به لبخند زدن می‌کنند.
 
تنکته جالب و قابل توجه در این برنامه حرکت خانمی ایرانی به نام صابره جعفرزاده است که حاضر نشده حتی تا برای لحظاتی در این برنامه برای نمایش ظاهری هم که شده روسری بر سر کند. بر اساس همین گزارش، یکی از خانم های حاضر شده در این برنامه ضد اسلامی، "صابره جعفرزاده" دختر منوچهر جعفر زاده از کارمندان دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن است.
 
کشف حجاب دختر مدیر ایرانی در یک برنانه تلوزیونی+تصاویر وی هم اکنون در مرکز مطالعاتی وزارت امنیت داخلی در دانشگاه مریلند مشغول به کار است اما در کنار شغل اصلی خود پروژه هایی نیز به سفارش دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن انجام می دهد. قابل ذکر است خواهر وی خانم سعاد جعفرزاده قبلا در مرکز آمریکایی صلح USI مشغول بکار بوده که اکنون در مرکز صلح و شبکه توسعه کار می کند و در زمان انتخابات ریاست جمهوری علیه نظام ، بسیج ، شورای نگهبان ، احمدی نژاد و …
 
همراه با خانم باربارا اسلوین چندین مقاله و گزارش در رسانه های آمریکا منتشر کرده است. منوچهر جعفرزاده و دخترش صابره کشف حجاب دختر مدیر ایرانی در یک برنانه تلوزیونی+تصاویر منوچهر جعفرزاده پدر سعاد و صابره از جمله دوستان نزدیک سرکرده گروه انحرافی و محمد خزاعی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل است.
 
منوچهر جعفرزاده علی رغم تلاش برخی نهاد های نظارتی مبنی بر پایان ماموریتش در واشنگتن با حمایت‌ محمد خزاعی به کار خود در دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن ادامه می‌دهد و تاکنون تلاش‌ها برای برکناری وی بی‌فایده بوده است. صابره جعفرزاده که اینک ۲۷ سال سن دارد و گفته خودش از ۹ سالگی آزادنه حجاب بر سر می‌کرده اما در ۲۳ سالگی از داشتن حجاب پشیمان شده دلیل برداشتن حجابش را اینگونه در برنامه کشف حجاب رادیو و تلویزیون ملی آمریکا توضیح می‌دهد:
 
در جامعه ایرانیان آمریکایی، حجاب یک نماد سیاسی، به معنای تائید رژیم اسلامی حاکم بر ایران است. تحصیلات دانشگاهی جعفرزاده در رشته حقوق بوده و وی به عنوان تحلیل‌گر سیاسی و قانونی "مرکز سلامت و امنیت داخلی" آمریکا نیز فعالیت می‌کند.
 
لازم به ذکر است حدود یک میلیون زن مسلمان در آمریکا زندگی می‌کنند که بر اساس گزارش "مرکز تحقیقات پیو" ۴۳ درصد از آن‌ها همواره با حجاب در انظار عمومی ظاهر می‌شوند. جالب اینجاست که آقای منوچهر جعفرزاده تحت حمایت آقای خزایی در مناسبتهایی که رییس جمهور به آمریکا می آید وی را مسؤول دعوت ایرانیان مقیم آمریکا کرده و در حقیقت یکی ازگردانندگان اصلی مراسم رئیس جمهور بوده است.
 
نکته جالب اینکه این خانم با گرایشات شدید ضددولتی و حمایت علنی از جریان فتنه در برنامه های سال گذشته رییس جمهور در نیویورک در حالی که حجاب مصلحتی بر سر داشت، با جدیت در کنار دوستان خاص رییس جمهوری مشغول انجام وظایف محوله بود! وی در پایان سفر نیز از بودجه دولتی که بارها علیه اش قلم زده و سخن گفته به مدد تیم جریان انحرافی حق الزحمه ناچیز! خود را دریافت کرد.
 
صابره جعفرزاده در حال حاضر از همکاران و مرتبطین ویژه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور می باشد. حال باید با صدای بلند از وزارت خارجه پرسید؛ در دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن چه خبر است؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره