وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل بی رحمانه دختر14 ساله تنها بخاطر یک کابوس

قتل بی رحمانه دختر14 ساله تنها بخاطر یک کابوس
شب قبل از حادثه پس از اینكه مقدار زیادی شیشه مصرف كردم در حالت خواب، خوابی آشفته دیدم و چون خانواده دایی خود را مقصر و مسبب این خواب می‌دانستم در حالی كه به خاطر مصرف شیشه خودم را مثل یك حبابی كه در هوا آزاد است می‌دیدم به خانه دایی خودم رفتم و اعضای خانواده را با كارد قصابی كه به همراه داشتم مجروح كردم.
وطن امروز: جوان شیشه‌ای که به خاطر کابوس شبانه دختردایی 14 ساله‌اش را به قتل رسانده است در مخفیگاه روستایی‌اش دستگیر شد.

سرهنگ مهدی یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران و البرز با اعلام این خبر گفت: روز 31اردیبهشت‌ماه سال جاری پلیس در جریان نزاع و درگیری بین اعضای یك خانواده قرار گرفت و ماموران كلانتری 17 پیشوای ورامین بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی تصریح كرد: با حضور ماموران و انجام تحقیقات اولیه و اظهارات شاهدان مشخص شد مردی به نام «آرش» كه كارد قصابی در دست داشته به صورت آشفته و سراسیمه وارد خانه دایی خود شده و زن دایی و 2 بچه وی را با ضربات چاقو بشدت مجروح كرده و سپس متواری شده است.

یارندی افزود: پس از آنكه آرش 3 عضو خانواده دایی خود را مجروح كرده و متواری می‌شود همسایگان بلافاصله مجروحان را به نزدیك‌ترین بیمارستان انتقال می‌دهند اما متاسفانه یكی از آنها كه دختر 14 ساله‌ای بود در اثر شدت جراحات وارده کشته می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران در ادامه اظهارداشت: با توجه به حساسیت موضوع و به دستور رئیس پلیس ورامین اكیپ ویژه‌ای از ماموران مجرب پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل فراری را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ یارندی گفت: با انجام كارهای اطلاعاتی و تحقیقات تكمیلی مخفیگاه «آرش» در یكی از مناطق روستایی شهریار شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. آرش در بازجویی‌ها گفت: مدتی است كه علاوه بر استفاده از انواع مواد مخدر روانگردان به شیشه نیز اعتیاد پیدا كرده‌ام و شب قبل از حادثه پس از اینكه مقدار زیادی شیشه مصرف كردم در حالت خواب، خوابی آشفته دیدم و چون خانواده دایی خود را مقصر و مسبب این خواب می‌دانستم در حالی كه به خاطر مصرف شیشه خودم را مثل یك حبابی كه در هوا آزاد است می‌دیدم به خانه دایی خودم رفتم و اعضای خانواده را با كارد قصابی كه به همراه داشتم مجروح كردم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره