وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرد خوش اشتهای عرب به دنبال همسر هجدهم

مرد خوش اشتهای عرب به دنبال همسر هجدهم
داد محمد مراد عبدالرحمان شهروند اماراتی که در حادثه‌ای یکی از پاهای خود را از دست داده و تاکنون از ۱۷ همسر صاحب بیش از ۹۰ فرزند شده است، همچنان به دنبال ازدواج‌های دیگری است.

به گزارش جام جم، وی یکی از خواسته‌هایش را دستیابی به رکورد بیش از ۱۰۰ فرزند می‌داند و می‌گوید: در این باره به پدرم قول داده‌ام، در نتیجه برای عمل به قولم در پی انتخاب همسران جدیدی هستم.

داد محمد اولین بار سال ۱۹۶۷ ازدوج کرد، اما پس از این ازدواج ۱۶ بار دیگر رخت دامادی پوشید و هر بار از ملیت‌های مختلف همسر اختیار کرد. در این خبر آمده است این مرد که از ساکنان راس‌الخیمه است، در حال حاضر ۴ زن دارد و زنان دیگرش بازنشسته شده‌اند و حقوق ماهانه دارند. فرزند بزرگ داد محمد ۳۶ ساله و کوچک‌ترین آنها ۳ ماهه است، ضمن این‌ که ۲ فرزند نیز در راه دارد.

به گزارش پایگاه خبری نسیج، داد محمد می‌گوید اولین بار در سال ۱۹۶۷ ازدواج کرد و از همسر اولش ۱۳ فرزند دارد، اما پس از مدتی این همسرش در گذشت، در نتیجه با همسران دیگری ازدواج کرد و همسرانش از ملیت‌های مختلف از جمله مغربی، ایرانی، پاکستانی، هندی و عمانی هستند.

 
تعداد فرزندان و نوه‌های داد محمد در این خبر ۱۴۲ نفر اعلام شده است. وی می‌گوید: یکی از پسرانم تاکنون ۳ همسر انتخاب کرده و دیگری ۲ همسر، اما آنان نیز راه مرا ادامه می‌دهند چون در پی ازدواج‌های دیگری هستند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره