وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حادثه ای دردناک برای ملکه زیبایی 20 ساله برزیل

حادثه ای دردناک برای ملکه زیبایی 20 ساله برزیل
مدل برزیلی كه دست و پاهایش را از دست داده بود جان خود را از دست داد!
چندی پیش ملكه زیبایی 20 ساله “ماریانا  بریدی” رویای بسیاری از زنان برزیلی بود، كسی كه با نگاه زیبا و گیرایی كه داشت سعی می‌كرد خانواده‌اش را از فقر و تنگدستی نجات دهد.
بعد او به عفونت مجاری  ادراری مبتلا شد. باكتری بسرعت پخش شد و سنگدلانه تمام بدنش را گرفت. او داروهای زیادی مصرف كرد و پزشكان برای اینكه بدنش را نجات دهند، دست ها و پاهایش را قطع كردند. اما او جان خود را از دست داد.
 
حادثه ای دردناک برای ملکه زیبایی 20 ساله برزیل
“خدا به دلهای ما آرامش خواهد داد به خاطر اینكه او می‌خواست كه ماریانا اكنون و در اینجا با ما نباشد.” پدر او “آگنالدو كاستا” به خبرنگاران بیرون از بیمارستانی كه دخترش در آن جا از دنیا رفته بود این كلمات را گفت. “‌نمی‌توانم بپذیرم كه دخترم اینقدر زود ما را ترك كرد”.

وب سایت بریدی می‌گوید كه او از سن 14 سالگی مدل بود و آرزو داشت كه برای خانواده‌اش زندگی پر از افتخاری بیافریند. پدر او یك راننده تاكسی است و مادرش خدمتكار منازل است.

در سن 18 سالگی، او به خوبی از راهی كه باید در آینده در آن قدم بردارد مطلع بود؛ در سال 2007 و 2008 ،‌ او فینالیست در مسابقات ملكه زیبایی جهان شد. او قرار بود در مرحله دوم رقابت های مانكن ها در سن پائولو شركت كند، این مدل برزیلی را “ژیسیل باندچن” سوپر مدل كشف كرد. سازمان زنان برزیل میگوید او نمونه كامل از انسان‌هایی بود كه دقیقا می‌دانند از زندگی چه می‌خواهند.
دوره بیماری او بسیار سریع بوده است. در دسامبر گذشته، او احساس بیماری كرد و پزشكان درایالت محلی “اسپیرو سانتو”  در شمال شرقی “ریو دی جانیرو” نخست بیماری او را سنگ كلیه تشخیص دادند.
او در 3 ژانویه برای  شوكی كه در اثر عفوت به او دست داده بود راهی بیمارستان شد- همچنین فشار خون بسیار پایین – و عفونت او پزشكان را مجبور كرد تا دست‌ها و پاهایش را قطع كنند. پزشكان گفتند، برای این نوع از بیماری كار كمی می‌توانستند انجام دهند اما داروهای زیادی برایش تجویز كرده بودند و امیدوار بودند بهترین اتفاق ممكن برایش رخ دهد.
عفونت یك كابوس وحشتناك برای همه است؛ ‌بدن او در مقابل آخرین و نیرومندترین داروها واكنش نشان نداد در حالیكه باكتری در رگ‌هایش از سر تا پنجه پاهایش را فرا گرفته بود.
درمورد بریدی، مقصر باكتری است، كه این نوع آن در مقابل داروها بسیار مقاوم است. مرگ بر اثر عفونت باكتریای یك بیماری ارثی كاملا نادر است، اما ناشناخته نیست؛  در 2006،‌ شیوع باكتری در مركز درمانی مموریال وایت  لس آنجلس 5 نفر را مبتلا كرد و به مرگ دو نفر از آنها منجر شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره